וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-20 פלסטינים נפצעו בתקיפת חיל האוויר בעזה

25.9.2005 / 3:08

צה"ל תקף משרדי חמאס הממוקמים בבית ספר. בין הפצועים 9 ילדים. מוקדם יותר נפצעו 2 פלסטינים בתקיפת מבנים בחאן יונס, בעקבות החלטת הקבינט לאשר ירי ארטילרי לעבר מקורות ירי הקסאם

חיל האוויר ממשיך הלילה להפציץ אתרים החשודים בקשר עם ארגוני הטרור ועם ירי רקטות הקסאם ברצועת עזה. זאת, בהתאם להחלטת הקבינט המדיני-ביטחוני שאישר הלילה ירי ארטילרי לעבר מקורות שיגור רקטות הקסאם, בתגובה לירי על שדרות ועל יישובי הנגב המערבי.

צה"ל תקף הלילה מבנה במחנה הפליטים ג'בליה שברצועת עזה, המשמש מחסן אמצעי לחימה של ועדות ההתנגדות. בנוסף, הותקף משרד של החזית העממית בבית חאנון, שבצפון הרצועה.

מוקדם יותר נפצעו למעלה מ-20 בני אדם, בהם ילדים, בתקיפה אווירית של משרדי החמאס בעזה. המשרדים מוקמו בתוך בית ספר, ומתוכם הועברו כספים לתמיכה במשפחות מחבלים מתאבדים. עדי ראייה דיווחו, כי תשעה ילדים מתחת לגיל שנתיים נפצעו בתקיפה, הצעיר מביניהם בן ארבעה חודשים. בית הספר עצמו הוקם על ידי החמאס.

בנוסף, תקף מסוק של חיל האוויר שני מבנים השייכים לגדודי חללי אל-אקצה בשכונת באני סוהלה בחאן יונס שבדרום הרצועה. המבנים שימשו לאחסנה של אמצעי לחימה. על פי דיווח סוכנות רויטרס, המסוק ירה שלושה טילים. עדי ראייה מסרו, כי שני פלסטינים נפצעו בתקיפה. שני חמושים נמלטו מהמקום ללא פגע.

2 פעילי חמאס ופעיל בוועדות ההתנגדות נהרגו בתקיפה

אתמול אחר הצהריים נהרגו שני פעילי חמאס ופעיל בוועדת ההתנגדות העממית, בתקיפת מטוסי חיל האוויר בשכונת זייתון בעיר עזה. שמונה פלסטינים נוספים נפצעו.

בהודעת דובר צה"ל נמסר, כי חיל האוויר תקף בצפון רצועת עזה רכב בו נסעו פעילי הארגון ורכב נוסף שהכיל אמצעי לחימה. החמאס אמר בתגובה, כי בכוונתו "להגיב על פשעי האויב ולהכות בו בכל נקודה כדי לנקום את דם חיילינו וללמד את ישראל לקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully