וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו:"הייתי מוכן לעשות פשרה בגולן אבל לא לרדת ממנו".

14.12.1999 / 21:03

לדבריו, דבריי רמון אמש אינם נכונים

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אומר הערב כי לא הסכים במגעים שניהל מול הסורים באמצעות רון לאודר לרדת מכל הגולן אלא להגיע לפשרה בגולן.
בראיון לשני ערוצי הטלוויזיה התייחס נתניהו הערב לדברים שאמר אמש בכנסת השר חיים רמון לפיהם ראש הממשלה לשעבר העביר מסמך לסורים בו הוא מתחייב שהמשא ומתן יתנהל על פי עקרון שטחים תמורת שלום המבוסס על הקו הבין לאומי.
נתניהו אמר כי אכן קו ההתייחסות היה הקו הבינלאומי אך הוא דרש להשאר מזרחה ממנו על הגולן, לשאלתו של אסד כמה מזרחה, השיב נתניהו - מיילס - ולכן לדברי נתניהו לא הגיעה ישראל לשולחן המשא ומתן ולהסכם עם הסורים :"אם הייתי נוהג כפי שרמון אומר - אין סיבה שלא יהיה הסכם שלום".
בנושא החרמון אמר נתניהו הגיעה להסכמה אם הסורים שתחנת ההתראה בחרמון תהיה אמנם בכסות אמריקאנית אך ישראל תפעיל את התחנה, לדבריי נתניהו זהו התנאי הראשון שהציבה ישראל כדי להיכנס למשא ומתן מדיני.

באשר לדבריו של יושב ראש הליכוד אריאל שרון לפיהם השיחות הופסקו בעקבות התערבות שלו לאחר שמונה לשר החוץ אמר נתניהו כי השיחות הופסקו מכיוון שאסד דרש את כל הגולן -ולא בגלל אריק שרון או משה ארנס.

בעקבות דברי נתניהו אומר הערב השר רמון כי לא יעזרו כל ההתחמקויות, נתניהו העביר לסורים מסמך בו הסכמה לחזור לקווי '67 - תגובת רמון.
נתניהו התייחס גם לחקירת המשטרה נגדו ואמר כי : רעייתי ואני עוברים ימים קשים א אנו ללא רבב, המצב בו אדם נחקר ומתיזים עליו רפש בעיתונים ונותנים גירסא של אדם שכבר הופלל (עמדי) - ולא מביאים עדויות סותרות אינו תקין" דברי נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully