וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוני נצר חזני הסכימו לפנות המאהל בתל אביב

24.8.2005 / 17:05

המשפחות סיכמו עם העירייה כי יתפנו עד מוצאי שבת, לאחר שקודם לכן דרשו מהם פקחי העירייה לפרק את מאהל המחאה עד יום שישי

עיריית תל אביב דרשה ממפוני ההתנחלות נצר חזני לפרק את מאהל המחאה שהקימו בגן שליד תחנת רכבת ארלוזורוב עד לכניסת השבת, ביום שישי הקרוב. ואולם, בקול ישראל דווח, כי אחר הצהריים קיבל ראש העיר, רון חולדאי, פנייה בנושא מח"כ אפי איתם, והסכים לאפשר את שהותם במקום עד למוצאי שבת. במכתב כתב איתם, כי "זה המעט שתושבי תל אביב יכולים לעשות למען המפונים". "הארץ" מסר, כי המשפחות הגיעו לסיכום עם עיריית תל אביב, לפיו הן יתפנו מהמקום עד מוצאי שבת.

במאהל מצויות כ-20 משפחות בכ-30 אוהלים. כן הקימו המפונים מחסן לציוד יבש ולמזון. המפונים סיפרו, כי פקחים של עיריית תל אביב הגיעו למקום כדי לפנותם משם וכי הם ניהלו עמם משא ומתן.

עינת יפת, ממפוני נצר חזני, סיפרה בראיון לערוץ 7, כי ששה או שבעה פקחים הגיעו וביקשו מהתושבים החדשים לעזוב. לדבריה, "הם לא באו לפנות אותנו בכוח". המפונים ביקשו מהפקחים לאפשר להם לשהות במקום מבלי להפעיל נגדם את המשטרה.

המפונים מוחים על כך שלטענתם לא נמצא להם פתרון זמני קהילתי עד למציאת פתרון הקבע. לדבריהם מנהלת סל"ע אינה מנהלת עמם מגעים. "אם הפקחים לא יסכימו לבקשתנו", אומרת יפת, "נבקש שימצאו לנו מקום אחר (למגורים באוהלים)".

שאר 50 המשפחות שפונו מן ההתנחלות מפוזרות במקומות שונים ברחבי הארץ. רק 11 מהן מתגוררות בניצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully