וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: חוגגי ההתנתקות מפליגים בחלומותיהם

24.8.2005 / 10:14

נתניהו תקף את רה"מ ותומכי ההתנתקות ואמר שהם מתעלמים מאזהרות גורמי הביטחון. מופז: מנהיגות לא צריכה לזגזג כל שני וחמישי

ח"כ בנימין נתניהו אמר היום, כי ראש הממשלה, אריאל שרון, הונה את מדינת ישראל ונתן פרס לטרור. נתניהו הביע בראיון לגלי צה"ל תרעומת על החגיגות בארץ, כלשונו, על סיום ההתנתקות ואמר, כי "כולם רוצים לחלום, אך כפי שאמר מנהיג דגול פעם: 'אל מול סכנה מוחשית, אם אתם מפליגים בחלומות, אתם שקועים בתרדמה עמוקה'. שרון קורע את העם והופך אנשים לפליטים בארצם".

עוד אמר נתניהו, כי כל החוגגים מתעלמים מאזהרות גורמי הביטחון שהתריעו על חידוש הטרור לאחר הנסיגה, וכי ההתנתקות נותנת רוח גבית לטרור ומעודדת את ארגוני הטרור להמשיך בפעילותם לקראת נסיגה כוללת של ישראל.

נתניהו הזהיר שכעת עם נסיגת ישראל מהרצועה, אבו מאזן יבין שהוא יכול להפעיל טרור על מנת להשיג נסיגות נוספות. עוד אמר שר האוצר לשעבר, כי הקהילה הבינלאומית, ובראשה ארה"ב, מרשה לעצמה כעת לבקש נסיגות ישראליות נוספות לאור ההצלחה, כביבול, של תכנית ההתנתקות.

נתניהו דחה הטענות לפיהן הצביע שלוש פעמים בעד תכנית ההתנתקות ואמר, כי הצביע בעד רק כאשר היה מדובר בהחלטות מקדימות ובהצבעות בהן אושר פינוי היישובים הוא הצביע נגד. עוד אמר נתניהו, כי הוא מעולם לא עקר יהודים מביתם, וכי הוא דווקא יישב אלפי יהודים בהר חומה, כדי להפחית את שליטת בית לחם.

שר הביטחון, שאול מופז, אמר מוקדם יותר בראיון לגלי צה"ל, כי
"נתניהו הצביע בעד התכנית פעמיים בממשלה ופעם בכנסת, ומנהיגות לא צריכה לזגזג כל שני וחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully