וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח: פיגוע הירי בוצע בשל הטבח בשפרעם

7.8.2005 / 14:47

ילד בן עשר מירושלים נפצע קשה עד אנוש בפיגוע ליד עטרת, מצפון לרמאללה. אביו שהיה עמו לא נפגע, הנהג נפצע קל. היורים נמלטו

הזרוע הצבאית של הפתח הודיע כי פיגוע הירי היום סמוך לצומת המשטרה הבריטית, מצפון לרמאללה, בוצע בתגובה ל"טבח בשפרעם". כך דווח בגלי צה"ל. בפיגוע נפצע בראשו, באורח קשה עד אנוש, ילד בן עשר תושב ירושלים. אביו שהיה עמו ברכב לא נפגע. חברו של האב, בן 44 מעטרת, שנהג במכונית, נפצע באורח קל מרסיסים. הילד פונה לבית החולים הדסה עין כרם במסוק צבאי.

בקול ישראל דווח, כי במכונית המסחרית שנפגעה נסעו חמישה בני אדם מכיוון ירושלים לעטרת. סמוך לצומת המשטרה הבריטית, לפני העלייה לנווה צוף ולעטרת, החלה מכוניתם לעקוף מכונית שנסעה לפניהם באיטיות. בעת העקיפה, החלו המחבלים שהיו במכונית לירות לעבר הרכב העוקף.


פרסומתהנהג המשיך לנסוע כשהוא פצוע קל, עד שהגיע לשער היישוב עטרת, ובמקביל הזעיק את כוחות הביטחון. צוותי מד"א הוזעקו למקום, ונתנו לפצועים טיפול ראשוני, לפני שפונו.

בסריקות שערכו כוחות הביטחון באזור התגלתה המכונית ששימשה את המחבלים, סמוך למחנה הפליטים ג'ילזון. ככל הנראה, המחבלים יצאו ממכונית מרחק קצר לפני חסם של צה"ל, הציתו את כלי הרכב וברחו כנראה ברגל לכיוון הכפרים עין יברוד ועין סיניא. כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור. במכונית נמצא מיכל גז, וככל הנראה תכננו המחבלים שהוא יתפוצץ בעת שתימצא על ידי כוחות הביטחון.

מפקד חטיבת רמאללה, אלוף משנה מיקי אדלשטיין, אמר לקול ישראל, כי מדובר בפיגוע מתוחכם. בחלון היו שמשות כהות כדי להקשות על זיהוי הנוסעים, ואחת השמשות היתה שבורה, וממנה בוצע הירי. לדבריו, במצב זה צה"ל לא יוכל לעשות הקלות נוספות לפלסטינים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully