וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם למלך מרוקו יש אחות באילת?

27.7.2005 / 8:04

מעריב: בני משפחתה של ח' מאילת בטוחים שאביה היה חסן ה-2, מלך מרוקו המנוח. היא עצמה רוצה רק שקט: "יש המון ילדים לא-חוקיים"

דיילת מכירות בת 50 מאילת, נשואה ואם לשניים, סבורה שייתכן מאד שהיא בעצם נסיכה – בת "לא חוקית" של מלך מרוקו המנוח, חסן השני.

ב"מעריב" דווח הבוקר כי אמה של האשה, שזוהתה רק כח' השתייכה לאחת המשפחות המובילות בקהילה היהודית במרוקו, ובגיל 14 הפכה לפילגשו של מי שהיה אז יורש העצר של מרוקו, ולימים המלך חסן השני. בקהילה היהודית לא התלהבו מהעניין, וגם בני משפחתה של היפהפייה הצעירה חששו שאם הקשר יסתיים בצורה מכוערת, יפגע הדבר במשפחתה ובקהילה היהודית כולה.

כדי להרחיק את הנערה מהנסיך ההולל, שלחה אותה משפחתה לבלגיה, שם השיאו אותה ליהודי אמיד ומבוגר ממנה בהרבה. אבל הנערה המשיכה להיפגש עם מאהבה - נסיך, בכל זאת – במהלך ביקורי המולדת התכופים שלה אצל משפחתה. מספר חודשים אחרי אחד הביקורים הללו ילדה הנערה את בתה היחידה – אותה גברת אילתית.

"הוא היה הולל לא קטן, המלך הזה", אומר בנה של האילתית, העובד כמדריך באחד ממכוני הכושר בתל אביב. "אני בטוח שהיו לו עוד הרבה מאהבות וגם ילדים לא חוקיים. אמצעי מניעה לא היו ממש הצד החזק שלו".

אמה של האשה מאילת נפטרה בבלגיה, חודש אחרי מותו של חסן השני ב-1999, ולקחה עמה את הסוד לקבר. לדברי ח', אמה מעולם לא אמרה לה במפורש שהיא בת של מלך. "הסוד נפרש לאט-לאט במשפחה". ח' אומרת שלא עשתה כל מאמץ לאשר או להפריך את הסברה שבדמה זורם דם מלכותי. "יש המון ילדים לא-חוקיים בעולם. אולי למלך מרוקו יש 50 אחים ואחיות בעולם. אי אפשר לדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully