וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר גלזר הורשע בהטרדה מינית

26.7.2005 / 10:31

בעלה של שרי אריסון הורשע ב-2 מקרי הטרדות מיניות ומעשים מגונים: באחות שטיפלה באשתו ובבחורה שביקשה לשכור דירה באילת

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, זיוה הדסי-הרמן, הרשיעה הבוקר את עופר גלזר בהטרדה מינית ובביצוע מעשים מגונים בשתי נשים. גלזר הואשם בהטרדתן של אחות שטיפלה באשתו, המיליארדרית שרי אריסון, לאחר שזו חזרה מניתוח ושל בחורה צעירה אשר ביקשה לשכור ממנו דירה שבבעלותו באילת. גזר דינו ינתן בשלב מאוחר יותר. העונש המרבי על מעשים מגונים הוא שלוש שנות מאסר, ועל הטרדה מינית שנתיים מאסר.

השופטת הדסי-הרמן הדגישה, כי הנאשם לא הגיב עניינית לטענות שהעלו המתלוננות בעת העימות ביניהם שנערך באחת החקירות. לדבריה, גרסתו נמצאה מתחמקת ובעייתית. בית המשפט דחה את טענתו של גלזר, כי המתלוננות מנסות לחמוס את כספו ואם ביקשו לעשות זאת יכלו להשתמש בדרכים אחרות.

השופטת קבעה בהכרעת הדין כי עדויותיהן של המתלוננות אמינות ונתמכות בעדויות נוספות של כמה מעדי תביעה. היא ציינה כי האחות התלוננה על המעשים מיד לאחר ביצועם, והמתלוננת השנייה התלוננה רק לאחר שהתלונה הראשונה הוגשה. עם זאת, השופטת קבעה כי העיכוב בהגשת התלונה סביר, שכן ההטרדות המיניות נמשכו לאורך זמן, ולבסוף היא ביקשה לשים להן קץ.

גלזר, בן 44, נפגש עם המתלוננת הראשונה במאי 2003, כאשר זו רצתה לשכור את דירתו באילת. כשהיו בדירה החמיא לה גלזר, ליטף את שערה וראשה, חיבק אותה מאחור ותפס אותה במותניה. המתלוננת סיפרה כי גלזר ניסה לשכנע אותה להיות מאהבת שלו, אך היא השיבה שאינה מעוניינת ויש לה חבר. לאחר שהפקידה בידיו צ'קים לשכר הדירה, עברו השניים מהדירה להשכרה לדירה שבה גר גלזר, בקומה הראשונה של אותו בניין. בשלב זה, נכתב בכתב האישום, נעמד הנאשם מול המתלוננת וחיבק אותה. היא דרשה ממנו להפסיק, והדפה אותו בשתי ידיה. ואולם גלזר לא הרפה: הוא ביקש "רק נשיקה אחת", הסביר לאשה שגם אם יש לה חבר, זה לא נורא, ונישק אותה על הפה בניגוד לרצונה. בגלל התנהגות הנאשם, ביטלה המתלוננת את הסכם השכירות עמו.

את האחות הטריד גלזר בדירה שהוא חולק עם שרי אריסון בתל אביב. גלזר ליטף את האחות וכשעברה למטבח נצמד אליה מאחור ושאל: "אפשר להתחיל אתך?". הוא העביר את ידו על צדי גופה של האחות, מהמותן עד החזה. המתלוננת השיבה "לא" ומיהרה לצאת מהמטבח. כשעברה במסדרון ליטף את גבה את ואת ישבנה.

בדיון במשפט הציגה התביעה קלטת, ובה שיחה בין האחות לגלזר. בשיחה המוקלטת שאלה המתלוננת את גלזר מדוע נגע בה. גלזר הכחיש שנגע בה והוסיף: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לעשות מזה 'ביג דיל'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully