וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי גולדמן מחפש כלה

וואלה! ברנז'ה

22.7.2005 / 15:24

גולדמן, מיליונר יהודי בן 34 מניו יורק, יהיה הרווק המבוקש של HOT בריאליטי 'מכל הבנות שבעולם'

HOT הציגו היום את הרווק הנבחר לריאליטי המדובר שלהם, 'מכל הבנות שבעולם', בהנחיית עינת ארליך. הבחור הוא ארי גולדמן, בן 34, תושב העיר ניו יורק המרופד היטב בחשבון הבנק שלו, תוצאת ההצלחה של החברה שבבעלותו, שהיא השניה בגודלה בארה"ב לסחר באומנות קומיקס מקורית, לצד זאת הוא שותף בעסקים נוספים ומחזיק במספר נכסי נדל"ן.

גולדמן הוא בוגר אוניברסטת NYU במנהל עסקים וגדל בבית מסורתי, את ילדותו העביר בבתי ספר יהודיים. במהלך לימודיו הוא גם התגורר במשך שנה בישראל ולמד בירושלים, באוניברסיטה העברית. מאז הוא גם מקפיד לבקר בארץ מידי שנה. גם KOSHER וגם בכושר.

בתהליך החיפוש אחרי הרווק השתתפו ארגונים יהודיים בעולם ונבחנו מאות מועמדים. קהילות יהודיות בעולם מביעות עניין רב בתכנית, לאור העיסוק בשאלת ההתבוללות והדרכים למניעתה. במסגרת התכנית יתמודדו על ליבו, יהדותו, כספו והפורש הנוצצת שלו 17 בנות, גם מהארץ וגם מחו"ל. אלעד קופרמן, מפיק ויוצר הסדרה, אמר כי "ארי נבחר בגלל הקשר החזק שלו לישראל והרצון האמיתי שלו להכיר בחורה יהודיה. זאת לצד אישיותו הכובשת, הכריזמה, סיפור חייו והיותו איש עסקים מצליח". התכנית תעלה לשידור ב-HOT 3 בסוף אוגוסט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully