וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 פצועים בתאונת הרכבת ליד קריית גת

8.7.2005 / 13:06

רכבת התנגשה במשאית שנתקעה על המסילה סמוך למושב אחוזם. נהג הקטר נפצע קשה מאוד, 2 נוסעים נפצעו בינוני והיתר קל. נהג המשאית ירד מהרכב וניסה להזהיר את נהג הקטר, ללא הצלחה

35 בני אדם נפצעו הבוקר בהתנגשות בין רכבת ומשאית סמוך למושב אחוזם, דרומית לקריית גת. נהג הקטר נפצע באורח קשה מאוד, שני נוסעים נפגעו באורח בינוני ו-32 נפצעו קל. תנועת הרכבות מקריית גת דרומה הופסקה כליל.

הרכבת יצאה מבאר שבע לתל אביב בשעה 10:38 בבוקר, והתנגשה במשאית, שנתקעה על המסילה. בעקבות ההתנגשות ירדו שלושה קרונות מהפסים אך לא התהפכו. מחקירת המשטרה עולה, כי נהג המשאית הצליח להיחלץ מהרכב וניסה להזהיר את נהג הקטר. הוא יצא מהמשאית ורץ על הפסים לקראת הרכבת המתקרבת ונפנף בידיו. לא ברור אם נהג הקטר הבחין בו.

הפצועים פונו לבתי החולים סורוקה, ברזילי וקפלן באמצעות אמבולנסים של מד"א ומסוק של חיל האוויר. פצועים רבים, שמצבם קל וקל מאוד טופלו בשטח. מספר הטלפון של מרכז המידע של בית החולים סורוקה: 1-255177. פקס לכבדי שמיעה: 08-6244434.

התאונה אירעה קילומטרים ספורים ממקום התרחשותה של התאונה הדומה לפני כשלושה שבועות, שבה נהרגו שמונה בני אדם בהתנגשות רכבת במשאית ליד קיבוץ רבדים, על אותה מסילת רכבת מתל אביב לבאר שבע.

הרכבת: נהג המשאית אשם

הנהלת הרכבת אומרת, כי נהג המשאית שנתקעה על המסילה, הוא האשם בתאונה. בקול ישראל דווח, כי ההנהלה מברכת על קריאתו של שר התחבורה לסגור לתנועה את כל המעברים לרכבים חקלאיים, במקומות בהם אין מחסומים. ועדת בדיקה שמינה מנכ"ל הרכבת החלה בעבודתה במקום התאונה.

ראש אגף התנועה במשטרה, שחר איילון, הורה לצוות החוקר את תאונת הרכבת שאירעה לפני שלושה שבועות ברבדים לחקור גם את התאונה שאירעה היום. בקול ישראל דווח, כי החוקרים כבר יצאו לשטח. איילון קרא לשר התחבורה להקים לאלתר משטרת רכבות, כדי לאכוף את חוקי התנועה במפגשי הרכבת ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully