וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ברוסיה: נאס"א שינו את ההורוסקופ

רויטרס

5.7.2005 / 19:16

אסטרולוגית תובעת את סוכנות החלל, בטענה שההתנגשות של החללית שלה בשביט תשנה את האיזון של היקום. ויש גם סיפור רומנטי מרגש

החללית "דיפ אימפקט" (Deep Impact) של סוכנות החלל האמריקאית (נאס"א) התנגשה אתמול בבוקר, כמתוכנן, בכוכב השביט טמפל-1. ייעודו של המבצע הראשון מסוגו הוא לגלות פרטים חדשים על היווצרות מערכת השמש. לדברי נאס"א, ההתנגשות לא תשפיע משמעותית על מסלול הכוכב סביב השמש ואינה מהווה סכנה כלשהי על כדור הארץ.

אבל אסטרולוגית רוסיה בשם מרינה באי, לא מאמינה לסוכנות החלל של ארה"ב, והיא תובעת אותם בטענה שההתנגשות "פוגמת באיזון הטבעי של הכוחות ביקום", כך דיווח העיתון הרוסי לזווסטיה. בית המשפט הרוסי, אליו הגיעה התביעה, דחה את הדיון בנושא עד סוף החודש.

באי מצפה לקבל דמי נזיקין בשווי של 310 מיליון דולר, הסכום המוערך של עלות הפרוייקט, עבור "סבל נפשי". היא טענה גם כי הניסוי "יעוות לה את ההורוסקופ".

באי הגישה את התביעה עוד לפני שיגור החללית, ודרשה לבטלה, בטענה כי השביט טמפל-1 יקר לה באופן אישי, כיוון שהוא אחראי להתחלת מערכת היחסים הרומנטית של סבא וסבתא שלה. היא סיפרה כי כאשר השניים נפגשו לראשונה, סבא שלה הראה לה את השביט בשמיי הלילה החשוכים של רוסיה, מה שהפך להתחלה הרומנטית של כל שושלת משפחת באי.

תגובה מטעם נציגי סוכנות נאס"א ברוסיה לא התקבלה עד רגעים אלו. בנוסף - לא ידוע מה המזל של האסטרולוגית, והאם השבוע של מזל אריה ישתנה בעקבות ההתנגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully