וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של הדוקר במצעד הגאווה

1.7.2005 / 1:50

ישי שליסל, בן 30, חשוד בדקירת 3 ממשתתפי מצעד הגאווה בי-ם. עורך דינו יעץ לו לאמר: "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"

ישי שליסל, בן 30 מירושלים, דקר אתמול שלושה ממשתתפי מצעד הגאווה שנערך בירושלים. שלושת הפצועים נפגעו באורח קל. היום הוארך מעצרו בחמישה ימים. בקול ישראל דווח, כי שליסל שומר על זכות השתיקה. עורך דינו יעץ לו לומר ש"הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

כתב "הארץ", יהונתן ליס, מוסיף:

800 שוטרים איבטחו את האירוע אתמול לאחר שלמעלה מ-1,000 מפגינים ניצבו לאורך מסלול המצעד וניסו להתנכל לצועדים. 5,000 משתתפים יצאו בערב ממדרחוב בן יהודה, שם ממוקם ה"בית הפתוח", המרכז ההומו-לסבי בירושלים. במעלה הרחוב ניסו כ-200 מפגינים להתפרץ לעברם, אבל כוחות המשטרה הגדולים הפעילו כוח רב ומנעו את העימות בין הצדדים. למעלה מעשרה מפגינים נעצרו כשיידו אבנים וביצים על הצועדים.

מחקירה ראשונית של תקרית הדקירה עולה, כי החשוד רכש דקות קודם לכן סכין והחל לרוץ עמה ברחוב המלך ג'ורג', סמוך למועדון הרונדו, לעבר התהלוכה. במהלך ריצתו, הוא שרט שתיים מהצועדות ודקר צועד נוסף. שני שוטרים שניצבו במקום השתלטו על הדוקר ועצרו אותו.

זוהר גלאי פרמדיק במד"א שחזר את האירוע: "קיבלנו דיווח על דקירות סכין. אמבולנס הגיע בתוך פחות משתי דקות ומצא מבוגר דקור דקירה שטחית בחזה ובת 18 עם דקירה קלה ביד. האמבולנס פינה אותם לבית החולים שערי צדק. הפצוע סיפר שהגיע עם הבת שלו למצעד כשהיא מחופשת ובמהלך הצעידה הוא הבחין באדם חרדי רץ לעברם, תוקף אותה ואחר כך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully