וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

" ברק המריא לוושינגטון.מתיישבי הגולן "אנחנו מקווים שאין לו לב של אבן

14.12.1999 / 11:25

אמרו את הדברים בתום הפגישה עם ברק

פגישה קשה, כך הגדירו מתיישב הגולן את הפגישה עם ברק. הפגישה התארכה מעבר למתוכנן ולדברי הנוכחים נאמרו בה דברים קשים ונוקבים. אלי מלכא סיפר בתום הפגישה, "זו הייתה פגישה בה שני הצדדים היו בסערת רגשות. הבהרנו לברק שהוא עומד לעשות מעשה נורא שהוא סיכון לכל עם ישראל. הודענו לו שננהל נגדו מאבק עיקש ונפעיל את כל תומכינו נגדו. לדבריו ברק לא חידש להם כלום. "אני מקווה, הוסיף מלכא, "כי לראש הממשלה יש לב אדם ולא לב של אבן". מלכא גם התייחס לכתובות הנאצה שרוססו נגד ברק, מלכא גינה אותן ואמר, "זו פגיעה במאבק הלגיטמי של תושבי הגולן".

מיד לאחר הפגישה יצא ברק לשדה התעופה. לאחר טקס קצר, בו בירכו את ברק ילדים מישובי הגליל, הוא עלה למטוס. ביום רביעי בשעה 10 בבוקר יפגשו ברק, א-שרע וקלינטון. מאוחר יותר, יעברו המשלחות לבלייר האוס, השיחות שם יתנהלו עד הערב. ביום חמישי יתחדשו השיחות בבוקר, ובסיומן, בשעות הערב, צפויה מסיבת עיתונאים משותפת.

היועץ האמריקאי לבטחון לאומי, סנדי ברגר הזהיר היום מאופטימיות מוקדמת. "רק בסוף סבב השיחות הזה אפשר יהיה
לדעת האם ניתן להגיע להסכם תוך כמה חודשים", אמר ברגר.
שר החוץ הסורי, פארוק א-שרע אמר בעניין השיחות וסיכויי הצלחתן "כי למרות ש80 אחוזים מהשיחות כבר סוכמו בעבר, עדין יש נושאים רבים סבוכים ובעייתים". רוב אנשי המשלחת הסורית שיגיעו היום ומחר לוושינגטון השתתפו בעבר בשיחות עם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully