וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מתכוון לדחות את הפריימריס בשבועיים

23.6.2005 / 12:08

יכנס ביום א' את מרכז המפלגה לדון בדחייה. אחה"צ יפורסמו ממצאי דו"ח הבדיקה. כבל: החלטת פרס מראה על היסטריה ובלגאן

"ר מפלגת העבודה, שמעון פרס, הודיע הבוקר, כי הפריימריס במפלגת העבודה יידחו. בכוונת פרס לכנס את מרכז המפלגה ביום ראשון הקרוב, כדי לדון בדחיית הפריימריס בשבועיים ובזיופים שהתגלו לכאורה במפקד החברים. לדברי פרס, "עלינו לשמור על ניקיון המפלגה ולכן יש לבצע בדיקה קפדנית". בראיון לקול ישראל אמר פרס, כי "הצדק צריך להראות. צריך לתת את הזמן, שבועיים או כמה שצריך, לבדוק עד תום את כל ההאשמה, ולא להשאיר שום ספק".

פרס ביקר את אהוד ברק ואמר, "אני לא יודע למה אהוד ברק, שיש לו חבר מטה מטעמו, דני יתום, שהיה ראש המפקד, והוא אדם מאוד ישר - הוא בעצמו אמר לאהוד ברק, על מה אתה מדבר?" לדבריו, "המפלגה צריכה להיות טהורה ונקייה. לשווא מנסים להטיל על עליה בוץ. אנשים שהיו מחוץ לעניין ויש להם נימוקים אינטרסנטים, לא חשובים. אגב, לא אני לחצתי על בחירות ב-28 ביוני. אהוד ברק היה זה שעמד בראש הלוחצים. הוא שוכח את זה. באמצע הדרך, לפני ההתנתקות בערה לו האדמה. הוא לא היה יכול להתאפק, אני לא מבין את האנשים האלה".

מזכ"ל המפלגה, איתן כבל, הביע זעם רב על החלטת פרס ואמר בראיון לגלי צה"ל, "אני חוטף בליסטראות מכל הכיוונים ופתאום בצורה בלתי ברורה, קם יו"ר המפלגה ואומר שהוא הולך לכנס מרכז. אם יש לו מידע אז למה שבועיים? אולי חודש? אולי חצי שנה? על סמך מה? שליפה? מה זה, הסרט "בצהרי היום"?"

פרס דחה את האשמותיו של כבל ואמר שניתן להשלים את בדיקת הטפסים בשבועיים. "אני לא מחכה לממצאים. אני לא רוצה שיהיה מקום לספק. לפי מה שנאמר לי, אפשר לבדוק את כל הטפסים בשבועיים. בשביל מה צריך לחכות. אני נהגתי ביושר. אם יש אנשים שניצלו את המיפקד באופן לא תקין, יש למצות אתם את הדין", אמר.

מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, והשופטת בדימוס, שרה פריש, העומדת בראש הוועדה שמונתה לבדוק את מיפקד החברים, יכנסו הערב ב-16:45 מסיבת עיתונאים בבית ציוני אמריקה בתל אביב, בה יפרסמו את ממצאי הבדיקה.

ח"כ עמיר פרץ, המתמודד על ראשות המפלגה, יכנס את הצוות האסטרטגי שלו בצהריים כדי לדון בהתפתחויות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully