וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עמרי שרון הציע להודות בחלק מההאשמות

22.6.2005 / 21:21

ערוץ 10: ח"כ שרון הציע למזוז להודות בחלק מההאשמות בפרשת חברות הקש, בתמורה לביטול חלקן. היועץ ערך לו היום שימוע

ח"כ עמרי שרון הציע ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להודות בחלק מהסעיפים בהם הוא מואשם בפרשת "חברות הקש", ביניהם שימוש אסור בתרומות, בתמורה לביטול חלק מההאשמות. כך דווח בערוץ 10.

כתב "הארץ", יובל יועז, מוסיף:

מזוז ערך היום שימוע לח"כ שרון על מעורבותו בפרשת "אננקס מחקרים" וחברות הקש. עומרי שרון התבקש בשימוע להגיב על טיוטת כתב האישום שגובשה נגדו על ידי היועץ המשפטי לפני כארבעה חודשים. הוא מואשם במרמה, הפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע או עוון ועבירות נוספות. עומרי שרון לא נכח בשימוע ואת טענותיו השמיע עורך דינו דן שיינמן.

במרכז פרשת "אננקס מחקרים" עומד גילוי דו"ח מבקר המדינה על מערכת הבחירות ב-1999, לפיו תשלומים לבעלי מקצוע במסע הבחירות של רה"מ, אריאל שרון, בליכוד הועברו בידי חברות קש שונות ובהן "אננקס מחקרים". ראש הממשלה נדרש על ידי המבקר, השופט אליעזר גולדברג, להחזיר ל"אננקס מחקרים" 4.7 מיליון שקל וסיים לעשות כן באוקטובר 2001.

מלבד ח"כ עומרי שרון, החליט מני מזוז להאשים שני מעורבים נוספים בפרשה: מנכ"ל אננקס מחקרים, גבריאל מנור, ואת החברה עצמה. מנור, חבר קרוב של עומרי שרון, מונה למנכ"ל החברה באוגוסט 1999 ונקבע כבעל זכות החתימה היחידי בחברה. ואולם, על פי החשד העביר מנור פנקסי צ'קים של החברה לעומרי שרון, ביודעו כי עשה בהם שימוש בעבור הקמפיין של אביו, רה"מ אריאל שרון.

מנור יואשם בעבירות על חוק המפלגות, וכן ברישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד וקשירת קשר לביצוע פשע - עבירות שדינן עד שבע שנות מאסר. גם "אננקס" עצמה תואשם בעבירה פלילית - מתן תרומה אסורה לפי חוק המפלגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully