וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בסביבת אבו מאזן בעקבות פגישתו עם שרון

22.6.2005 / 10:49

לדברי בכירים פלסטינים שנכחו בפגישה, הם שמעו רק הרצאות והטפות מוסר, אך לא הושג דבר. חמאס: אין טעם בפגישות עם ישראל

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, זועם בעקבות פגישתו אמש עם ראש הממשלה, אריאל שרון. לדברי בכירים פלסטינים שנכחו בפגישה, הם שמעו "הרצאה ארוכה על לחימה מטרור, הערות והטפות מוסר, אבל לא הושג דבר". בגלי צה"ל דווח, כי אבו מאזן ביטל מסיבת עיתונאים שהייתה מתוכננת לאחר הפגישה. אבו מאזן עדכן במהלך הלילה את שרת החוץ של ארצות הברית, קונדוליסה רייס, וואת נשיא מצרים, חוסני מובארק.

השר הפלסטיני סאיב עריקאת אמר, כי עננת הפיגועים רבצה מעל פגישת ראש הממשלה, אריאל שרון, עם יו"ר הרשות, אבו מאזן, אתמול ולכן הייתה הפגישה קשה מאד. הוא הוסיף, כי הפגישה הייתה גלויה מאד, ולפרקים גם הגיעה לכעס ממש. לדבריו, "באווירה כזו קשה להגיע לסיכומים חיוביים. אנחנו ואתם תלמידים גרועים של ההיסטוריה המשותפת שלנו, תמיד אנחנו נותנים לקיצונים לנצח".

בלשכת שרון דחו את האכזבה שהביעו הפלסטינים מן הפגישה ואמרו, כי היא נבעה מציפיות מוגזמות. מקורבי שרון ציינו, כי הדיונים היו ענייניים וכי הצדדים סיכמו על תיאומה המלא של תוכנית ההתנתקות ועל העברת האחריות הביטחונית על הערים קלקיליה ובית לחם.

בקול ישראל דווח, כי בחמאס אומרים שהפגישה בין שרון לאבו מאזן רק מוכיחה, כי אין טעם בפגישות נוספות עם ישראל שרק יביאו להידרדרות המצב. לדברי דובר מטעם הארגון, פגישות כאלה רק מגבירות את מעורבותם של ארה"ב והציונים ברשות הפלסטינית ואינן מובילות להשגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully