וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריות הצילו את הנערה שנחטפה והוכתה

22.6.2005 / 10:34

שבעה גברים חטפו נערה אתיופית במטרה לכפות עליה נישואין. שלושה אריות הבריחו את החוטפים ושמרו עליה עד שהגיעה המשטרה

ילדה בת 12, שנחטפה והוכתה על ידי גברים שניסו לכפות עליה נישואין, נמצאה כששלושה אריות שומרים עליה, לאחר שהבריחו את שוביה. כך נמסר ממשטרת המדינה.

בסוכנות הידיעות AP דווח כי הנערה, שנעדרה מביתה במשך שבוע, נלקחה על ידי שבעה גברים שרצו להכריחה להינשא לאחד מהם. סמל המשטרה וונדימו וודאג'ו אמר כי הנערה הוכתה שוב ושוב הטרם נמצאה בתשעה ביוני על ידי שוטרים וקרובים בפאתי העיר ביטה גנט. האריות שמרו עליה במשך כחצי יום. "הם עמדו על המשמר עד שמצאנו אותה, ואז הם פשוט השאירו אותה כמו מתנה וחזרו ליער", סיפר.

וודאג'ו הוסיף כי "אילולי באו האריות הללו לעזרתה, זה היה עלול להיגמר הרבה יותר גרוע. לעתים קרובות הנערות האלה נאנסות ומוכות באורח קשה כדי לכפות עליהן להסכים לנישואין".

טילהאון קאסה, פקיד ממשלה מקומי שאישר את גרסת השוטר, אמר ש"כולם חושבים שזה מין נס, כי בדרך כלל האריות תוקפים בני אדם". סטיוארט וויליאמס, מומחה לחיות בר במשרד לפיתוח הספר באתיופיה, אמר שייתכן שהנערה שרדה משום שהיא בכתה כתוצאה מהמכות שספגה. "אפשר לטעות ולחשוב שנערה צעירה המייבבת היא בעצם גור אריות שפועה, וזה עשוי להסביר מדוע הם לא אכלו אותה", אמר וויליאמס.

האריות האתיופיים, המפורסמים ברעמתם השחורה, הם הסמל הלאומי של המדינה ופסליהם מקשטים את הרחובות ואת שטרות הכסף המקומי. ציידים נוהגים להרוג את היצורים הגאים עבור פרוותיהם, שיכולים להימכר באלף דולר האחד. וויליאמס מעריך שרק אלף אריות אתיופיים נותרו חופשיים.

הנערה, שהיא הצעירה מבין ארבעה אחים ואחיות, היתה שרויה במצב של הלם ואימה כתוצאה מהתקיפה, ונזקקה לטיפול רפואי בשל החתכים והחבורות שספגה, אמר השוטר וודאג'ו. הוא הוסיף כי השוטרים תפסו ארבעה מן התוקפים ועודם מחפשים אחר שלושת הנותרים.

חטיפת נערות היא מנהג נישואין עתיק יומין באתיופיה. האו"ם מעריך כי כ-70% מן הנישואין באתיופיה נוצרים כתוצאה מחטיפה. המנהג רווח בעיקר באזורים הכפריים של המדינה, שם מתגוררים רוב 71 מיליון התושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully