וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הנתב"ג ממשיכים בעיצומים

זוהר בלומנקרנץ

21.6.2005 / 10:47

עד כה אין שיבושים בתנועת המטוסים, אולם תקלות אינן מטופלות ע"י הצוותים הטכניים. המזגנים שהושבתו לפנות בוקר שבו לפעול

ועד ההנדסאים, טכנאים ומהנדסים (הט"מ) ברשות שדות התעופה (רש"ת) ממשיך זה היום השני ברציפות לנקוט עיצומים. הצוות הטכני לא מטפל בתיקונים ותקלות. לפי שעה, תנועת המטוסים בנתב"ג מתקיימת כסדרה. המזגנים שהושבתו בשעה 4:00 לפנות בוקר חזרו לפעול עקב תלונות נוסעים על החום הכבד.

ועד הט"מ החל לנקוט צעדים אלה במחאה על יחסה של הרש"ת כלפי ציבור עובדיו. לדברי יו"ר ועד הט"מ, אבי ניסנבאום, "הנהלת רש"ת נוקטת במדיניות מפלה כלפי הציבור שלנו ומטרפדת את חתימת ההסכם הקיבוצי. עובדי הט"מ דורשים לקבל את אותו הסכם שקיבלו 2,700 עובדי רש"ת כבר לפני חצי שנה ואשר מגיע להם על פי כל דין. ההנהלה מתנה את חתימת ההסכם בפיטורי עובדים של כלל הרשות".

מהנהלת רש"ת נמסר בתגובה, כי ועד קטן זה, המייצג 250 עובדים מכלל 3,000 עובדי הרשות, מתנהג כמו כנופייה ולא כמו ועד אחראי שיש לו מחויבות לציבור הישראלי.

לדברי הרשות, הוועד מנצל את תקופת העומס בקיץ, כדי לסחוט הטבות שכר מפליגות של 2,500 שקל בממוצע לעובד. עובדי המגזר הטכני נהנים מהמשכורות הגבוהות ביותר ברש"ת והם "מחזיקים את המדינה בגרון", בדרישה לתביעות שכר של 30 אלף שקל נוספים בשנה לכל עובד.

מנכ"ל רש"ת, גבי אופיר, שב וקרא הבוקר לועד לחתום על ההסכמים וההבנות "ההוגנים", כהגדרתו, שהושגו איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully