וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 3 מתוך 10 שרים בוועדה לטיפול אלימות

20.6.2005 / 17:08

בדיון הראשון של ועדת השרים המיוחדת לטיפול באלימות סבלה מנוכחות חסרה מאוד. למרות זאת הוחלט על הקמת עוד ועדות

ועדת השרים לנושא המאבק באלימות התכנסה היום לראשונה. על הקמת הוועדה הוחלט בישיבה מיוחדת של הממשלה שנערכה לפני כשבועיים. הועדה, בראשות השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, אמורה להגיש תוך 21 יום את המלצותיה בעניין ההתמודדות עם בעיית האלימות.

אך לישיבה הראשונה של הוועדה, בה חברים עשרה שרים, הגיעו רק שלושה שרים - יו"ר הועדה, השר עזרא, שר הפנים אופיר פינס והשרה למשפטים ציפי לבני. השרים שלא הגיעו לוועדה הם: לימור לבנת, מתן ווילנאי, דליה איציק, שאול מופז, בנימין נתניהו, מאיר שטרית ואברהם הירשזון.

מבין שבעת הנעדרים, נמצאים השרים פרס ואיציק בפגישה עם נשיא מצרים, חוסני מובארק, בשארם א-שייח, ושר התיירות, הירשזון, נמצא בדרכו חזרה לארץ מביקור בארה"ב. שאר השרים נמצאים בארץ אך החליטו שיש להם עיסוקים חשובים יותר מאשר הוועדה המיוחדת למניעת אלימות

גם ללא נוכחות חבריהם החליטו שלושת השרים על הקמת הוחלט על הקמת 5 ועדות משנה: ועדה אחת תעסוק בחקיקה, ובראשה יעמוד היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. ועדה שנייה תבדוק את נושא השיטור העירוני. ועדה שלישית תבחן את נושא שיקום האסיר. ועדה רביעית תכין תוכנית לשיפור סמכות ההורים, הגננות, המורים ומנהלי בתי הספר, וכן תבחן את האפשרות להגדיל את סמכויות מאבטחי בתי הספר. הוועדה החמישית תעסוק בכל הקשור להסברה, יחסי ציבור ודוברות, שתמליץ על אסטרטגיה הסברתית כוללת להתמודדות עם תופעת האלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully