וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוגעים! רדו מההר

אריאל הורוביץ

17.6.2005 / 8:37

גם אריאל הורוביץ מתפלל לבניית הבית ה-3, אבל מזכיר למתכננים לפוצץ את המסגדים שאלוהים עובד לבד ולא צריך "קבלני שיפוצים"

חג שבועות , חמש בבוקר. קרני אור ראשונות עולות מעל כיפת הסלע ושאר מסגדי הר הבית, המקום שבו פעם עמד בית המקדש. "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים", אני אומר כחלק מן התפילה, תפילה שנזכה לראות את אלוהים חוזר לירושלים ובונה את בית המקדש.

באותם רגעי תפילה בבוקר חג השבועות בכותל המערבי, יחד עם עוד אלפי יהודים, אני לא יכול שלא להיזכר באנשים שרוצים לקחת את התפילה הזו שלנו וליישם אותה, בלי לחכות לאלוהים. ישנם משוגעים, עשבים שוטים מן הציונות הדתית, שמבקשים לפוצץ את מסגדי הר הבית. לחסום כבישים ולהרביץ לשוטרים זה קטן עליהם – הטרנד החדש הוא פיצוץ המסגדים ויצירת מהומות. בכך הם מאמינים שהם מתקנים משהו בהיסטוריה ומשיבים את הצדק.

איזה צדק, ריבונו של עולם? הרי ברור שברגע שהמסגדים יתפוצצו, תחריף המלחמה הכואבת בינינו לבין שכנינו. ברור שאף יהודי בגולה לא יהיה בטוח, והאנטישמיות, שכבר נמצאת בשיאה, תלך ותגבר. אבל זה מה שהמשוגעים רוצים, לא? ליצור מהומות. דם יהודים שנספג באדמה לא יגרום להם לשנות את דעתם, המטרה ה"מקודשת" של פיצוץ מסגדי הר הבית שווה יותר מחייו של אדם.

אין אף יהודי דתי כיום שלא מצטער על כך שהר הבית נמצא בשלטון זר מבחינה דתית ורוחנית. זכיתי לעלות לפני כחצי שנה אל הר הבית בביקור שמתואם ע"י המשטרה, והצטערתי בכל ליבי שבמקום בית מקדש עומד שם צלם מזהב - אבל זה עדין לא אומר שצריך לפוצץ את המסגדים.

העשבים השוטים לא מבינים שפעולה כזאת תגרום לכאוס גלובלי. אני והמשוגעים הללו מאמינים שאלוהים יבנה את בית המקדש, ואלוהים ידאג לסילוק המסגדים מתישהו. איך המשוגעים יכולים לומר שהם מאמינים בזה, אך לפוצץ את המסגד בעצמם? איך הם אומרים שהם מאמינים שאלוהים יבנה את בית המקדש, ולאחר מכן מפוצצים בעצמם את המסגדים?

עם פסק הלכתי מהרב התורן, או בלי הפסק, העשבים השוטים יילכו עם הרעיון שלהם קדימה. אנחנו נשלם את המחיר על פעולות הטרור שלהם. כרגיל.

*אריאל הורוביץ הוא תלמיד הישיבה התיכונית "חורב" בירושלים וחניך תנועת בני עקיבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully