וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה הצעת חוק המונעת מפרץ לשמש כח"כ

15.6.2005 / 14:45

ע"פ החוק שאושר בקריאה טרומית, יו"ר ההסתדרות לא יוכל להיות ח"כ. פרס: כשם שנתניהו מייצג את ההון, פרץ מייצג את העובדים

הכנסת אישרה בקריאה טרומית, לאחר דיון סוער, הצעת חוק האוסרת על יו"ר ההסתדרות להיות חבר כנסת. את התיקון לחוק הציעו יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער ויו"ר שינוי, ח"כ יוסף לפיד.

המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, אמר בדיון, כי "ההצעה שיו"ר ההסתדרות לא יהיה ח"כ דומה להצעה ששר האוצר לא יהיה ח"כ. מה ההבדל? שר האוצר מייצג את ההון ויו"ר ההסתדרות מייצג את העובדים".

ח"כ יוסף לפיד (שינוי) אמר בעקבות דבריו של פרס, כי "מימיו לא שמע אמירה משונה כל כך. זה כמו לומר ששר הבריאות מייצג את המחלות".

יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, אמר בדיון: "אתם תצטערו על הרגע שהעליתם את ההצעה הזו". בקול ישראל דווח, כי מאוחר יותר חזר בו פרץ מדבריו. ח"כ סער אמר בעקבות דבריו של פרץ, כי "שוב עמד כאן חבר הכנסת פרץ על הדוכן ועשה את הדבר בו הוא הכי טוב - לאיים".

לפני הדיון, אמר ח"כ סער לגלי צה"ל, כי "יושב ראש הסתדרות, חולש על אימפריה, תקציבי ענק, ועושה בהם שימוש פוליטי. אני חושב שעמיר פרץ יצטרך להחליט מה מקום העבודה שלו".

לעומתו אמר פרץ: "הכנסת רוצה לסלק מתוכה את כל מי שיכול להזכיר להם שיש במדינת ישראל אנשים שעובדים בשכר מינימום. אני המראה, ומולי אפשר לראות את ההשתקפות המכוערת של הליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully