וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנאות עם קולנוענים הוליוודים בסינמטק ת"א

14.6.2005 / 14:18

זו השנה השביעית שנערכות סדנאות הקולנוע והטלוויזיה תל אביב - לוס אנג'לס, בהן פוגשים אנשי תעשיייה ישראלים את הקולגות מארה"ב

סדנאות הקולנוע והטלוויזיה תל אביב – לוס אנג'לס יתקיימו, זו השנה השביעית בסינמטק בת"א, בין התאריכים 19 ביוני – 1 ביולי. בסדנאות יבקרו קבוצת מפיקים, תסריטאים ואנשי תעשייה אמריקאיים, שיגיעו לשבועיים אינטנסיביים של סדנאות, מפגשים פתוחים וימי עיון לאנשי התעשייה המקומית, במטרה להעמיד ערוץ קשר פתוח ושיתוף פעולה רחב. תכנית הסדנאות הינה יוזמה של ועדת התרבות של שותפות תל-אביב- לוס-אנג'לס בראשותו של מיקי ירושלמי, ושל החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת ת"א וסינמטק ת"א.

בין ההרצאות לקהל הרחב: הרצאה של המפיק ריצ'רד גלדסטין ("ספרות זולה", "זהות כפולה", "תקנות בית השיכר"), אשר יספר על עשיית הסרט "למצוא את ארץ לעולם לא", והרצאה של דיוויד וייס("שרק 2", "רגראטס") ואלקס אורל (עובד בחברת Pixar) על הנושא "כיצד לספר סיפור בסרט אנימציה". את הסדנאות ינחו אנשי קולנוע גלדסטין, וייס; סוכן השחקנים דן סאסמן (מייצג את שחקני "Friends" ,"E.R") ועוד.

הסדנאות כוללות שתי כיתות אומן בנות שבועיים. סדנת המפיק היוצר תתמקד בהקניית מיומנויות ובלימוד התהליך שבו הופך רעיון/תסריט לסרט. דגש מיוחד ינתן לתחום השיווק וההפצה. בסדנת התסריטאות יעבדו היוצרים עם האורחים בקבוצות קטנות על הפרויקטים שלהם. בין האירועים ייערך גם יום עיון בנושא זכויות יוצרים, על רקע הבעיות המתעוררות בנושא בתעשיה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully