וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מסרב להחריף האמירות נגד השחיתות

14.6.2005 / 16:23

שרון יתייחס היום לראשונה בפומבי לשחיתות השלטונית, בדיון בכנסת. בליכוד סירבו להיענות לבקשת העבודה, לשנות את נוסח נאומו

ראש הממשלה, אריאל שרון, יתייחס היום בפעם הראשונה בפומבי לשחיתות השלטונית בישראל בדיון שמתקיים אחר הצהריים במליאת הכנסת, ביוזמת סיעת יח"ד-מרצ. בישיבה משתתפים רק שליש מהח"כים וכמחצית מהשרים. בגלי צה"ל דווח, כי סיעת העבודה ביקשה משרון להחריף את האמירות נגד השחיתות בנאומו, אולם בליכוד סירבו לשנות את נוסח הנאום המתוכנן.

כתב "הארץ", גדעון אלון, מוסיף:

יו"ר סיעת יח"ד-מרצ בכנסת, ח"כ זהבה גלאון, אמרה בדיון כי כל מוסדות הביקורת איבדו מכוחם וכי "הממשלה בראשות שרון מקימה מחדש את סדום ועמורה". קודם לדיון אמרה גלאון כי השחיתות מתחילה בשרון. "הדג מסריח מהראש", אמרה לקול ישראל.

גם מנהיג המורדים בליכוד, ח"כ עוזי לנדאו, תקף את שרון ואמר כי הוא עומד בראש רשימת המושחתים. "כדי לעקור את השחיתות הפוליטית צריך להגיע אל השורש, והשורש נמצא בלשכת ראש הממשלה, באב בבן ובקונסליירה (יועץ במשפחת מאפיה - מערכת וואלה!). אפשר להתמקד בכל מיני נושאי צד, לא שהם אינם חשובים, אבל הנושא העיקרי זה שרון", אמר לנדאו לגלי צה"ל.

גלאון החתימה 40 ח"כים מסיעות שונות על בקשה לקיום דיון מיוחד בהשתתפות ראש הממשלה בנושא "פרשיות שחיתות והשלכותיהן על החיים הציבוריים". לפי החוק, חייב שרון להיות נוכח בדיון ולהשיב על הדברים שייאמרו במהלכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully