וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאה דורש – נאה מקבל

נימרוד בן משה

12.6.2005 / 15:16

הוט הבטיחה, וגם קיימה. ה-VOD הוא שירות מעולה, אפילו שיש כמה בעיות טכניות

אני זוכר את התקופה שהכבלים עשו מעבר מעידן האנלוגי לדיגיטלי. לרובינו זה אמר יותר ערוצים באיכות יותר טובה, אבל לפריקים האמיתיים של עולם הטכנולוגיה זה אמר דבר אחד: וידאו לפי דרישה. כבר בהשקה של הכבלים הדיגיטליים שמענו הבטחות על ספריית וידאו וירטואלית שתאפשר לכל אחד להזמין כל תוכן שהוא רוצה מתי שהוא רוצה. נחשו מה? זה כבר כאן.

אז נכון, השירות עדיין לא מושלם, זאת גם כנראה הסיבה ש-HOT הולכים על קמפיין יחסית צנוע ולא מפגיזים אותנו בפרסומות לשירות החדש. אבל בואו נתחיל בבסיס, מה זה בעצם? VOD הוא ערוץ בכבלים (ערוץ 001) שמכיל בתוכו ספריות של סרטים ותוכניות טלוויזיה המסודרות לפי קטגוריות.

אנו בוחרים קטגוריה מבין הקטגוריות השונות, נניח סרטים, בוחרים תת קטגוריה, נניח "סרטי האוזן השלישית" ואז בוחרים סרט, נניח "Army of Darkness" המציון. לחיצה אחת והסרט מתחיל. בדומה ל-TIVO או ל-Yes Max, גם כאן אנחנו יכולים לעצור את הסרט מתי שנרצה ולהריץ אותו אחורה או קדימה לאיזו נקודה שנבחר.

בשלב זה המבחר של הסרטים והתוכניות הוא בסיסי, אבל כל אחד יכול למצוא בו כמה סרטים שהוא תמיד רצה שיהיו שלו. היופי הוא שעכשיו הסרט הוא, פחות או יותר, באמת שלכם. תוכלו לגשת ל-VOD ולהזמין אותו מתי שתרצו.

השירות ניתן חינם לחודש הראשון ואחר כך הוא עולה 9.90 לחודש. חלק גדול מהתכנים ניתנים בחינם, סרטים חדשים עולים 16.80 לסרט, סרטים פחות חדשים (אבל שווים) עולים 11.90, סדרות ילדים עולות 5 ¤ וסרטים אירוטיים עולים 18.90. כל סרט ישראלי, אגב, עולה 10 ¤. התשלום הוא להשכרה של 48 שעות שבהן ניתן לראות את הסרט כמה שרוצים.

לסיכום – אני מאוד נהנה מהשירות החדש, הוט משתדלת להוסיף כמות נאה של חומרים חדשים מדי חודש כך שהספרייה רק הולכת ומתרחבת. לצערי השירות עצמו עדיין לא מושלם, מדי פעם סרטים נתקעים, או מתחילים לרוץ קדימה או אחורה בלי סיבה, אבל זה באמת לעיתים נדירות. גם הגלישה בין הקטגוריות השונות יכולה להיות לפעמים איטית בצורה בלתי נסבלת אך אני מקווה שהעניינים האלה ייפתרו בקרוב.

בכל מקרה, בשביל 10 ¤ לחודש, חבל לוותר על הערוץ הזה, הוא יעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully