וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פס ומתתיהו שבו שוחררו מהכלא

12.6.2005 / 12:44

השניים ריצו מאסר של שנתיים על החזקת חומרי חבלה ואמרו עם צאתם: "ישראל מעדיפה רוצחים על פני קורבנות"

יצחק פס וגיסו, מתתיהו שבו, השתחררו הבוקר מהכלא לאחר שריצו את כל התקופה שנגזרה עליהם, ללא קיצור שליש. בצאתו אמר פס: "בישראל צדק זה רק שם של כוכב משום שהמדינה, לצערי, מעדיפה רוצחים על פני קורבנות".

יצחק פס, אביה של התינוקת שלהבת פס ז"ל שנרצחה מירי צלף בחברון, ומתיתיהו שבו, נעצרו לפני כשנתיים במחסום חיזמא כשברשותם נמצאו 8 לבנות חבלה. הם נשפטו בתחילה ל-15 חודשי מאסר, אולם שופטת בית המשפט העליון, דורית בייניש, החמירה בעונשם לשנתיים מאסר.

מקורביהם של השניים אמרו לערוץ 7, כי המחלקה היהודית בשב"כ התעמרה בפס ושבו לכל אורך תקופת מאסרם, ולא איפשרה להם לצאת לחופשות, המגיעות לכל אסיר. דוגמא לכך הייתה לפני כחודש וחצי, כשהשב"כ התנגד ליציאתם לחופשה לליל הסדר עם בני משפחותיהם.

על פי טענת המקורבים, ביום חמישי האחרון נקרא פס למנהל בית הסוהר. בחדרו המתין איש המחלקה היהודית בשב"כ שהציע לו "לפתוח דף חדש", אולם פס דחה ותקף את התנהלות השב"כ ואת ההתעמרות בו ובגיסו. "רק לפני חודש לא איפשרתם לי לצאת לביתי לליל הסדר, ולפני מספר חודשים מסרתם לוועדת השליש שדנה בענייני מידע כוזב, ועכשיו אתם מדברים על דף חדש", אמר פס. פס ביקש לסיים את השיחה ואמר לאיש השב"כ: "לא אשכח לעולם את ההתנכלות שלכם".

כאמור, היום בשעה 10:00 השתחררו השניים מכלאם בבית סוהר איילון. מחוץ לכלא נערכה להם קבלת פנים שתימשך גם בחברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully