וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים לא ביקרו בי-ם? פיתוח טבריה יוקפא

7.6.2005 / 17:20

שר התיירות הירשזון הקפיא את תקציבי הפיתוח של העיר בטענה שהעירייה אינה שולחת את תלמידיה לבקר בבירה. טוען: הזהרנו אותם

תקציבי הפיתוח לתיירות, שיועדו לעיר טבריה, יוקפאו בשל הירידה במספר התלמידים מטבריה שמבקרים בירושלים. בקול ישראל דווח, כי שר התיירות, אברהם הירשזון, הודיע, שרשות מקומית שלא תעודד טיולי תלמידים בבירה תוענש, ותקציבי התיירות שלה יוקפאו.

משרד התיירות אמור להעביר השנה 7 מיליון שקלים לעיריית טבריה. ממשרד התיירות נמסר כי "המשרד הבחין שיש בעיה. ערים אינן שולחות את ילדיהן לבקר בירושלים. לפעמים זה משיקולים ענייניים, לפעמים פחות ענייניים, לפעמים ביטחוניים. עכשיו המצב הביטחוני השתפר ואין תירוצים. ילד צריך להיות פעם אחת בירושלים".

לשאלת וואלה! חדשות אם די בפעם אחת בשנה, השיב עוזרו של השר הירשזון כי "לא קבענו אפילו מסגרת זמן. אנחנו כמשרד משקיעים המון כסף בירושלים, זו מן הסתם העיר המתוירת ביותר בישראל, וחשוב שהילדים יידעו מה זה ירושלים. לפני חודשיים שלחנו מכתב ובו הזהרנו, שעיר שלא תראה שיפור במספר התלמידים הנשלחים לירושלים, נשקול את העתקת התקציבים ממנה. טבריה היא העיר היחידה שלא הראתה לנו שיפור".

לשאלתנו האם העיריות הן הכתובת המתאימה לתלונה הזו, ואם שליטתו של משרד החינוך על יעדי הטיולים גדולה יותר, השיב עוזר השל כי "לעיריות יש השפעה והן מתקצבות במידה מסוימת. יש לי הערכה שהעירייה משתתפת במימון הטיולים השנתיים".

תגובת עיריית טבריה טרם הושגה עד לשעה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully