וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל האפרתי: אני הקורבן בפרשה

6.6.2005 / 10:11

בראיון מהכלא ל"ידיעות אחרונות" אומר החשוד בהפצת תוכנת הסוס הטרויאני, שבעזרת התוכנה הוא מנע פשעים חמורים ויש לו הוכחות לכך

"אני מרגיש הקורבן בפרשה הזו", אמר מיכאל האפרתי שנעצר יחד עם אשתו בחשד שסיפקו תוכנת סוס טרויאני ששימשה לריגול עסקי בראיון ל"ידיעות אחרונות". האפרתי עצור מזה עשרה ימים בכלא "בריקסטון" בלונדון והוא צפוי לשהות שם עד שיסתיימו הליכי ההסגרה שמנהלות ישראל ובריטניה. לתביעה הבריטית עומד כחודש להשלים את ההליך ועל כן הוארך מעצר בני הזוג את ה-1 ביולי.

האפרתי, העצור מזה עשרה ימים בכלא "בריקסטון" בלונדון, מבקש באמצעות אחיו, עופר, שביקר אותו בכלא, לנקות את שמו. "מנעתי פשעים חמורים ויש לי הוכחות לזה", הוא אומר ומוסיף: "בזכותי נמנעו פשעים גם בישראל וגם בחו"ל בהיקפים של מיליוני דולרים. הצלחתי לעלות על מעשי פשיעה אדירים בזכות התוכנה הזאת".

לטענתו, מישהו טמן לו פח. "עמדתי בקשר רצוף עם גורמים בכירים בשב"כ ועם פקד מסויים במשטרה", הוא אומר בראיון ומוסיף, "עד שהכל החל להשתבש". "פיתחתי את התוכנה הזאת למניעת פשעים ולמטרות חיוביות, ולא בשביל לרגל. אלא שבשלב מסויים היא יצאה משליטה. חוקרים פרטיים שמעורבים בפרשה השתמשו בה לצרכים שלהם". לדבריו, גורמים רבים ניצלו אותו ועשו כסף על גבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully