וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראדי: נעביר מוקד הפעילות מטרור לטיפול באלימות

5.6.2005 / 0:02

המפכ"ל אמר כי המשטרה לא תוכל להתמודד עם האלימות לבדה, וכי על הרשויות לשלב כוחות. מחר ידרוש מהממשלה תוספת תקנים

מפכ"ל המשטרה, משה קראדי, אמר כי המשטרה תעביר בימים הקרובים את מרכז הכובד של פעילותה מטיפול בטרור להתמודדות עם האלימות הגואה. קראדי אמר כי לטובת ההתמודדות עם התופעה יש לנקוט פעולה משולבת של הרשויות ולא לחשוב כי המשטרה תוכל לבצע את המשימה לבדה.

קראדי ציין כי כשמדובר במודיעין על עבריינים, תפקידה של המשטרה לספק את המידע, אולם כשמדובר בילדים, נמצא המידע בלשכות הרווחה ובמקומות נוספים בחברה הישראלית. "יש גופים שיודעים חלק מהדברים או אמורים לדעת אותם, ולא תמיד הסינכרון קיים", הוסיף קראדי. עוד ציין קראדי כי בימים הקרובים יוסטו חלק מפלוגות משמר הגבול למרכזי הערים.

בראיון לחדשות ערוץ 2 ציין קראדי כי בחצי השנה האחרונה עלה ב-61% מספר הנערים שנתפסו עם סכינים במועדונים. "אלו 758 מקרים פוטנציאליים לרצח", ציין המפכ"ל.

מחר צפוי קראדי לדרוש מהממשלה לבטל קיצוץ של 2,000 תקני שוטרים עליהם הוחלט לאחרונה, ולהוסיף 3,000 תקנים. בפגישתו של קראדי עם ראש הממשלה, אריאל שרון, הבטיח שרון לחזק את המשטרה.

קראדי, שנשאל על הערכות המשטרה להתנתקות, ציין כי אין בידי המשטרה מודיעין שיכול לקבוע האם בתקופת הפינוי יתבצעו פעולות מחאה בלתי לגיטימיות בתחומי הקו הירוק, שישבשו את החיים במדינה. קראדי הוסיף כי המשטרה מקיימת דיאלוג עם הנהגת המפונים, ולכן אינו צופה מקרים קיצוניים.

בהתייחס לפרשת הריגול התעשייתי, אמר קראדי כי החקירה תתרחב, וצפויה לכלול שמות מפתיעים, אולם בשלב זה אין בידי המשטרה אינדיקציות לדליפת מידע ביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully