וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה את שלו – הסוס הטרויאני

לי-אור אברבך

4.6.2005 / 18:09

קשה היה לחמוק השבוע מהמלל האין סופי שנשפך על הבהמה מפריסת הפרסה העונה לשם סוס. טרויאני. קבלו עוד 234 מילים

הרבה לפני שרני רהב או מודיעין אזרחי נולדו, נולד הסוס הטרויאני. לא ברור אם באמת או שמא מדובר באגדה, טובי הארכיאולוגים וההיסטוריונים חיפשו אחר הסוס האימתני ולא מצאו אותו לעולם. אז למי שחושב שהסוס הוא וירוס חולף, או שפיספס את בראד פיט ב"טרויה", להלן תקציר זריז למה שקרה, או לא. וואלה! חדשות בשירות שיחות הסלון שלכם.

המלחמה בין תושבי העיר טרויה ליוונים נמשכה 10 שנים, ונדמה היה כי אין סוף באופק. הקרב היה, כמו בכל מועדון של שיכורים בני 17 - על ליבה של בחורה, הלנה. הלנה, שנחשבה לאישה היפה ביותר בעולם, נחטפה מעירה ספארטה על- ידי פאריס (לא הילטון) הטרויאני. מאחר והיוונים ידעו שבכוחם הדל אין כדי לנצח במלחמה, הם בחרו לנקוט בשיטות מתוחכמות במיוחד ולהחביא כמה מאנשיהם בתוך פסל סוס ענק וחלול ולהביאו לתושבי העיר טרויה. הטרויאנים התמימים חשבו שסוס הענק הוא סמל לכניעתם של יריביהם ועל כן הכניסו אותו לתוך עירם המבוצרת. כשהגיע שעת לילה יצאו החיילים הדחוסים מקרבי הבהמה ופתחו את שעריה העיר, הכוחות היווניים שחיכו בחוץ חדרו לתוכה, גברו על טרויה וניצחו למלחמה.

ליוונים לא היו מחשבים, וירוסים או ורדה רזיאל ז'קונט שיכלה לשים קץ למלחמה מוקדם הרבה יותר (היתה רק צריכה להגיד להלנה "תזרקי אותו"), וכך ברבות השנים הפך סוסם של הטרויאנים לסמל התכסיס המושלם.

בדיוק כמו במחשביהם של בכירי המשק, מושתל הסוס כדי לכאורה להיטיב עמך, אך למעשה הוא מוביל את המתחרים הישר לישיבות הדירקטוריון שלך. אבל אותם, שלא כמו הממזרים מיוון, הוא יוביל אל תא המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully