וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו סדרי עדיפויות במהלך ההתנתקות

1.6.2005 / 13:39

המשטרה החליטה כי אם ייחסמו כבישים רבים יטופל תחילה כביש מס' 1. קראדי: קיים מחסור בשוטרות וייתכנו מקרים שגברים יפנו נשים

המשטרה קבעה סדר עדיפויות למקרים של הפרות סדר המוניות ברחבי הארץ בעת מימוש ההתנתקות. בראש סדר העדיפות יהיו הר הבית ומשרדי הממשלה. כמו כן, אם יחסמו צמתים וכבישים רבים בעת ובעונה אחת יהיו בראש סדר העדיפויות כביש ירושלים-ת"א והדרכים המובילות לנמל התעופה בן גוריון.

בכיר במשטרה אמר לקול ישראל, כי השירות הקבוע של המשטרה לאזרחי ישראל בתחומי הקו הירוק "יפגע באופן משמעותי" במהלך הפינוי.

בישיבה ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בה נכח גם השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, צייין מפכ"ל המשטרה משה קראדי, כי המשטרה תקצה 1,200 שוטרים להתמודדות עם חוסמי הכבישים בעת ביצוע ההתנתקות, כ-6,500 שוטרים למשימת הפינוי המרכזית שיוצבו במעגלים הראשונים. על יתר השוטרים, כעשרת אלפים במספר, ייפול נטל ההתמודדות עם המשימות השוטפות של המשטרה.

בערוץ שבע דווח, כי קראדי אישר שיש מחסור בשוטרות מפנות, ןמדבריו עלה שיהיו מקרים בהם שוטרים גברים יפנו נשים. בנוסף, יעביר צה"ל לרשות המשטרה חיילות שיבצעו את עבודת השוטרות החסרות.

קראדי הציג שורת תרחישים אותם צופה המשטרה לתקופת ההתנתקות וביניהם מאבק של מתנגדי ההתנתקות בכל רחבי המדינה. בשונה מהתבטאויותיו בעבר טען היום קראדי, כי "המשטרה תצליח להתמודד עם כל המשימות המוטלות עליה ויש לה מענה לכל התרחישים האפשריים". קראדי ועזרא אמרו כי המשטרה מפנה תשומת לב מיוחדת להר הבית, מחשש לניסיונות פגיעה בו או להתפרצות המונית מצד יהודים.

בתשובה לשאלת ח"כ יחיאל חזן אודות שוטרים המפרים את החוק ואינם עונדים תגים אמר קראדי כי המשטרה הזמינה מדים ששמות השוטרים מודפסים עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully