וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל אולם השמחות התאבד לאחר שקיבל צו סגירה

12.6.2001 / 7:06

מרדכי עמר מנהריה שם קץ לחייו בתליה, שעות לאחר שבית המשפט שלל את רשיון העסק שלו; במכתב ההתאבדות שהשאיר הטיח ביקורת קשה נגד הרשויות; העיריה: פעלנו להגן על הציבור מפני סכנה

בעל אולם שמחות בנהריה התאבד שלשום בלילה לאחר שאיבד את רשיון העסק שלו. האיש, מרדכי עמר, בעליו של אולם "היכלי דביר" השאיר אחריו מכתב התאבדות, בו הטיח האשמות כבדות כנגד הרשויות.

עמר, בן 55 ואב לשתי בנות, התאבד בתליה עשר שעות לאחר שהאולם ננעל בשלשלאות, בעקבות פסיקת בית המשפט כי המקום אינו עומד בתנאים לקבלת רשיון הפעלה. את גופתו גילו שכניו שהבחינו כי הוא לא יצא לעבודתו כמדי בוקר. בהלווייתו, שנערכה אתמול בנשר, הטיחו בני משפחתו האשמות נוקבות כנגד ראש עיריית נהריה, ג'קי סבג. לטענם, ראש העיר התעמר במרדכי.

דובר עיריית נהריה, דוד פינצי, מסר בתגובה ל"מעריב" כי העיריה מביעה צער עמוק על פטירת מרדכי, אולם הוסיף כי העיריה פעלה בפרשה "בהתאם כחוק כדי להגן על הציבור מסכנה". לדבריו, רשיון ההפעלה של האולם נשלל לאחר שלא היה בידי עמר אישור של שירותי הכבאות. עמר היה אחיו של ראש מועצת נשר, וממלא מקום יו"ר מרכז השלטון המקומי, דוד עמר.

במקביל, הוציאה עיריית שדרות צוו סגירה לשלושה מבין ארבעת אולמות השמחה בעיר, שייכנסו לתוקף תוך 30 יום. לטענת בעלי האתרים, העיריה מגיבה באופן היסטרי לאסון ורסאי, ומדובר בבעיות מנהלתיות ולא בטיחותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully