וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנדר לשרון: פטר את יועצך לפניות הציבור

29.5.2005 / 9:34

נציב שירות המדינה: יואל חסון, המשמש גם כיו"ר צעירי הליכוד, ניצל מעמדו לקידום עניינים פוליטיים. חסון: יש עליהום על הליכוד

נציבות שירות המדינה דורשת מראש הממשלה, אריאל שרון, לפטר את יועצו לענייני פניות הציבור, יואל חסון, בחשד שניצל את תפקידו לקידום עניינים פוליטיים במרכז הליכוד.

בגלי צה"ל דווח כי בנציבות אומרים שחסון אינו יכול לשמש כיושב ראש צעירי הליכוד וכחבר במזכירות ובלשכת המפלגה בהיותו עובד מדינה, ולכן עליו להתפטר. בנוסף, אומרים בנציבות, שחסון הועמד בעבר לדין בבית הדין של הנציבות בחשד שהשתמש בטלפונים ובאמצעים נוספים השייכים ללשכת ראש הממשלה, לצרכי עבודה פוליטית.

"על פניו, נראה שחסון רומס את החוק ברגל גסה, ואם שרון לא יפטרו, נציב שירות המדינה יעשה זאת", אמרו הבוקר בנציבות שירות המדינה לגל"צ.

בלשכת ראש הממשלה מתחו בתגובה ביקורת על נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, ואמרו כי הוא נוהג "איפה ואיפה", כיוון שנציגים ממפלגות אחרות הורשו בעבר לכהן בכפל תפקידים כזה.

"כנראה ישנם שני תקשירים (תקנון לעובדי שירות המדינה)", הגיב חסון על החשדות בראיון לגל"צ, "תקשיר למפלגות אחרות, ותקשיר לליכוד [...] אני לא יודע למה הולנדר רודף אותי, כנראה זה במסגרת של ה"עליהום" שיש על הליכוד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully