וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג ושתי תיירות נהרגו בתאונת דרכים

26.5.2005 / 21:52

המשטרה: נהג המכונית הפרטית נרדם על ההגה וסטה לנתיב הנגדי, סמוך לבית השיטה. נהג המשאית: "ניסיתי להתחמק, אך לא הצלחתי"

ארבעה בני אדם נהרגו בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית בכביש בית שאן-עפולה, סמוך לבית השיטה. ממגן דוד אדום נמסר כי מספר כלי רכב נוספים נפגעו אף הם בתאונה. ההרוגים הם בעל ואישתו מבית שאן ושתי קרובות משפחה שהן תיירות מהודו.

חקירה ראשונית של המשטרה מעלה, כי מכונית פרטית מסוג פולקסווגן נסעה מעפולה לבית שאן, סטתה מסיבה לא ברורה כקילומטר אחרי צומת בית השיטה לנתיב הנסיעה הנגדי והתנגשה במשאית סמיטריילר עמוס במכולה. משאית הסמיטריילר גררה את המכונית הפרטית למרחק רב, כשבה הנהג ושלוש נוסעות. רופא ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום קבע את מותם.

ההערכה במשטרת העמקים היא כי נהג המכונית הפרטית נרדם על ההגה, רגע לפני התאונה. רב פקד ג'ק דן, קצין אגף התנועה של מרחב עמקים, אמר הערב לגלי צה"ל כי נהג המשאית לא יכל למנוע את שאירע: "הרכב היה בנתיב הנסיעה שלו, ובאופן פתאומי ללא שום התראה סטה לנתיב הנגדי. המכונית פשוט התחילה בנסיעה שמאלה לכיוון המשאית, במרחק קרוב מאוד. לא הייתה לו שום אפשרות להתחמק ולמנוע את התאונה". נהג המשאית, תושב הגליל המערבי אמר ל"הארץ": "ניסיתי להתחמק מהפגיעה אבל לא הצלחתי, הכל קרה מהר מאוד".

קטע של מספר קילומטרים בכביש מספר 71 נסגר לתנועה. לזירת התאונה חשו כוחות גדולים של משטרה, כיבוי אש, מגן דוד אדום וזק"א, אולם לצוות הרפואי שהגיע למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם של נוסעי הרכב.

ב"הארץ" דווח, כי בכביש 71 שבו אירעה התאונה נהרגו בחודשים האחרונים שלושה בני אדם נוספים. שתיים מההרוגות, אם ובתה מראשון לציון, נהרגו בסמוך למקום התאונה שבו נהרגו הארבעה, כשנהגת צעירה סטתה מנתיב נסיעתה ופגעה במכוניתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully