וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-קאעדה: לא מונה מחליף לא-זרקאווי

26.5.2005 / 12:00

ארגון אל-קאעדה בעיראק הכחיש את ההודעה שהתפרסמה הבוקר ולפיה מונה מחליף לא-זרקאווי, שנפצע מקליע בריאותיו ועזב את עיראק

ארגון אל-קאעדה בעיראק מכחיש את הדיווחים לפיהם מונה מחליף לאבו מוסעב א-זרקאווי. מוקדם יותר דווח, כי אבו חאפז אל-קוראני יחליף את א-זרקאווי, בעקבות פציעתו.

אבו מייסרה אל-עיראקי, אדם החתום בדרך כלל על הודעות נטילת אחריות לפיגועים מטעם הארגון, חתום על ההודעה לפיה לא מונה מחליף לא-זרקאווי. הודעתו, כמו ההודעה הקודמת, התפרסמה באתר אינטרנט המשמש תדיר את הארגון. ההודעה החדשה חוזרת ומאשרת כי זרקאווי נפצע ועזב את עיראק.

בהודעה שפורסמה הבוקר נכתב: "המנהיגים נפגשו לאחר פציעתו של השייח א-זרקאווי והחליטו למנות סגן שיישא בהנהגה עד חזרתו של השייח".

אתמול דווח באתר כי א-זרקאווי היגר ל"מדינה שכנה" כשלצדו שני רופאים שמטפלים בו בעקבות קליע שחדר לריאותיו. שלשום דווח באתר כי א-זרקאווי נפצע. ההודעה באתר קראה לגולשים להתפלל להחלמתו של א-זרקאווי. בהודעה לא נכתב כיצד נפצע א-זרקאווי ובאיזה אורח. "יידעו הקרובים והרחוקים שפציעתו של מנהיגנו היא כבוד, וסיבה להגביר את התקפותינו נגד אויבי האל", נכתב בהודעה. מוקדם יותר החודש התקבלו דיווחים לפיהם צבא ארה"ב חוקר אם א-זרקאווי מאושפז בבית החולים רמאדי ואם נפצע. דיווחים אלא לא אושרו.

א-זרקאווי, אזרח ירדן, קיבל את האחריות על התקפות רבות נגד אזרחים עיראקים וכוחות הביטחון, חטיפות זרים ועריפת ראשיהם. ארה"ב הציעה פרס של 25 מיליון דולר על ראשו של א-זרקאווי - סכום זהה לזה שמוצע על ראשו של מנהיג אל-קאעדה, אוסאמה בן לאדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully