וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: נשחרר 400 אסירים פלסטינים נוספים

רויטרס

24.5.2005 / 18:47

רה"מ: אביא לאישור הממשלה את שחרור האסירים כהבעת תמיכה באבו מאזן. לדבריו, הוא מסכים להעביר ערים נוספות לשליטת הרשות

ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר היום בנאומו בוועידת השדולה למען ישראל (איפא"ק) בוושינגטון, כי ישראל מתכננת לשחרר עוד 400 אסירים פלסטינים כהבעת תמיכה ביו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

"עם חזרתי לישראל אביא לאישור הממשלה את ההצעה לשחרור האסירים", אמר שרון. לדבריו, ישראל כבר שיחררה 500 אסירים פלסטינים בהתאם להסכמות פסגת שארם בחודש פברואר. עוד הוסיף שרון, כי הוא מוכן להעביר לשליטת הפלסטינים ערים נוספות בגדה.

בהתייחסו לתוכנית ההתנתקות, אמר שרון, כי תיאום ההתנתקות עם הפלסטינים יאפשר לישראל לפתוח עידן חדש של אמון עם הרשות. עוד אמר, כי התוכנית תגביר את ביטחונה של ישראל ותפחית את המתחים בינה לבין הפלסטינים.

שרון שיבח בנאום את יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, על החלטתו האסטרטגית לגנות את הטרור והאלימות, אך אמר כי הדרך שבה בחר - השגת הסכמים עם ארגוני הטרור - היא שגויה, תוביל לתוצאה ההפוכה, ולא תוכל לסייע בהתקדמות להסדר באזור. ראש הממשלה אף ציין, שישראל פועלת להקלת המצוקה בשטחים ולמילוי הבטחותיה בפסגת שארם א-שייח.

שרון הבהיר כי בכל הסדר קבע לא תהיה כניסת פליטים פלסטינים לתחומי ישראל וגושי ההתיישבות בגדה המערבית יישארו חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ויהיו בעל רצף טריטוריאלי עם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully