וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט חדש: נעליים כתומות בהנחה

23.5.2005 / 18:13

חברת נעליים מוצפת בפניות לאחר שהציעה הנחה על נעליים כתומות – בכלל לכבוד ל"ג בעומר. תומכי ההתנתקות מאמצים את הצבע הירוק

אזרחים מרחבי הארץ מפציצים בימים האחרונים את מודיעין בזק 144, בשאלה מהו מספר הטלפון של חברת נעליים מסוימת, המציעה הנחה על נעליים כתומות. בירור קצר שערכה תחנת גלי צה"ל עם החברה העלה שאכן יש מבצע כזה, אבל לטענת החברה, ההנחה מוצעת בכלל לרגל ל"ג בעומר. "הכתום בסך הכל מסמל צבע של אש", אמרו בחברה.

ממועצת יש"ע נמסר כי "הצבע הכתום כבר מזמן הופקע מרשות הציבור, כמו גם מרשות מגדלי הגזרים והתפוזים, ואפילו מרשות המשלחת ההודית שביקרה אמש בכנסת (ראו קישור מצורף) – אפילו הצבע הכתום ברמזור שייך לתנועת ההתנגדות להתנתקות".

ועוד במסגרת הגל הכתום: ח"כ מיכאל גורלובסקי (ליכוד) חולל היום מהומה בכנסת לאחר שהופיע לישיבת המליאה כשהוא חבוש בכובע כתום לאות הזדהות עם מתנגדי ההתנתקות. יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, דרש מגורלובסקי להסיר את הכובע, ומשזה לא נענה קרא ריבלין לסדרני הכנסת לסלק את הח"כ מהאולם. בטרם הוצא גורלובסקי מהמליאה הספיק להשמיע את הסיסמא "יהודי לא מגרש יהודי".

ובאותו עניין – בימים האחרונים קמה ברחבי רשת האינטרנט העברית תנועת נגד לגל הכתום. הודעות דוא"ל שמופצות ברחבי הארץ קוראת לאנשים התומכים בהתנתקות להביע את דעתם, ולהוות משקל נגד לתנועה הכתומה, על ידי תליית סרטים ירוקים על מכוניותיהם. "הירוק מסמל תמיכה בשימור הסביבה ובכלל בעתיד טוב יותר", אומר אחד המכתבים מסוג זה. מאבק הצבעים הגדול יצא לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully