וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מרגלית מכחיש שניסה לקדם את אהוד ברק

23.5.2005 / 10:24

העיתונאי הגיב להאשמות רה"מ באשר לפרסום המאמר ב"מעריב" נגד השחיתות. לדבריו: אני גם חבר מאוד טוב של שרון, ביקרתי אותו בחווה

העיתונאי דן מרגלית הגיב הבוקר בראיון לגלי צה"ל להאשמות שהטיחו בו מקורבי ראש הממשלה, אריאל שרון, לפיהן פירסם יחד עם העורך הראשי של "מעריב", אמנון דנקנר, מאמר שנועד להכפיש את שרון, על מנת לקדם את אהוד ברק כמועמד לראשות הממשלה.

"אני מתגאה בהאשמות", אמר מרגלית והוסיף, כי הוא "לא מקורב של אהוד ברק. אני תמכתי בשלושה מן המהלכים החשובים שלו - ביציאה מלבנון, בהליכתו לקמפ דיוויד ומאוד תמכתי בגדר ההפרדה. אני לא מריץ אף אחד לראשות הממשלה. לפי אותו היגיון, אני גם חבר מאוד טוב של אריאל שרון, ואף ביקרתי אותו עם רעייתי בחוות השקמים, אני גם חבר של אהוד אולמרט ושל יוסף לפיד, שבחודשים האחרונים היו בינינו סערות רבות ועדיין יש". עוד אמר מרגלית, כי "לפי ההיגיון הזה, אני גם חבר של עוזי לנדאו, כי אני מציק בשאלות לשרון בעניין ההתנתקות".

לדבריו, הוא יכול לעמוד בקשרים אישיים עם פוליטיקאים ולשמור על דיווח אמין, "כפי ששופטים יכולים לבקר בבתיהם של עורכי דין ואחר כך לשפוט בעניינם. אני, עם כל הכבוד, יכול להפריד לא פחות מכבוד השופט תאודור אור וכבוד השופט מישאל חשין", אמר.

מרגלית טען בראיון, כי "אריאל שרון העלה את הסוגייה של 'למה מישהו הוא חבר של מישהו' כי אין לו תשובה טובה למה עושה הבן שלו עומרי ומה הוא עושה. הוא הבטיח חזור והבטח שהוא יתמוך בחוק הפריימריס והבטיח למחברי החוק, מאיר שטרית וציפי לבני, לקדם אותו, ולמרות זאת, הוא וממשלתו הכשילו את החוק".

עוד אמר מרגלית, כי מספר התגובות לסדרת המאמרים שפורסמה ב"מעריב" בימים האחרונים הוא אדיר. לדבריו, 98 אחוזים מהתגובות הן חיוביות, כיוון ש"הדבר נוגע בעצב החי של הציבור הישראלי, שחש שנושא השחיתות הוא חמור ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully