וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשתית ראייתית להעמדת מצגר לדין

22.5.2005 / 13:49

הסתיימה חקירת הרב הראשי, שנחשד בקבלת טובות הנאה בסך עשרות אלפי שקלים. ממצאי חקירת המשטרה הועברו לפרקליטות מחוז ירושלים

היחידה הארצית לחקירות הונאה סיימה את חקירת פרשת הרב מצגר. היא העבירה את התיק לפרקליט מחוז ירושלים שליוותה את החקירה. החקירה העלתה כי, קיימת תשתית ראייתית מספקת התומכת בחדשות שעלו במהלך החקירה והמיוחסים למעורבים בפרשה. התיק הועבר לבחינה, דיון והחלטה של פרקליטות מחוז ירושלים.

מצגר נחשד שקיבל טובות הנאה בסך עשרות אלפי שקלים מבית המלון מצודת דוד בירושלים, בו התארח עם בני משפחתו בתקופות החגים בשנים האחרונות.

הפרשה החלה לפני כארבעה חודשים בעקבות הפרסום בערוץ 2 בדבר החשדות שמצגר ובני משפחתו שהו בחג הפסח האחרון בשני חדרים במלון "מצודת דוד" בירושלים, מבלי לשלם תמורת החדרים והאירוח. הרב התבקש לשלם תשלום בסיסי רק בשביל הסעודות במלון וגם בעבורן שילם רק תשלום חלקי. במסגרת התחקיר הוצגו רישומי המלון שבהם הוגדרו החדרים שבהם שהו בני משפחת מצגר בהגדרה "חינם".

התנועה המסורתית (הקונסרבטיבית) קוראת לפרק את הרבנות הראשית בעקבות חקירת מצגר והרב הראשי הספרדי, שלמה עמאר (בפרשה אחרת). נשיא התנועה, הרב אוהד בנדל, אמר כי "המשך קיומה של הרבנות לנוכח הגל העכור של ידיעות אודות העומדים בראשה, גורם לחילול השם והרחקת הציבור מדת ישראל. הגיע הזמן למהלך היסטורי שישחרר את הציבור משלטון הרבנות פושטת הרגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully