וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגם נעלם בן לילה

20.5.2005 / 23:19

דייגים מכפר רוסי הגיעו השכם בבוקר לעבודתם ונדהמו לגלות שהאגם הסמוך לכפר נעלם במשך הלילה. כעת רוחש הכפר שמועות כאילו אירוע על-טבעי גרם להיעלמות המים

תושבי כפר במרכז רוסיה מנסים לפתור את תעלומת היעלמו של אגם. בטלוויזיה הרוסית שודרו תמונות מהכפר בולוטניקובו, בהן נראית בקעה במקום בו שכן אגם עד אתמול בלילה. "זה נראה כאילו מישהו הוציא את הפקק מתחתיתה של אמבטיה ענקית, אמר כתב הטלוויזיה. פקידים במחוז ניז'ני נובגורוד אמרו, כי האגם נבלע ככל הנראה לתוך מערה תת-קרקעית. אגב, את שם הכפר, השוכן כ-250 ק"מ ממזרח למוסקבה, ניתן לתרגם ל"טובעני".

דייגים, שהגיעו השכם בבוקר לאגם, גילו לתדהמתם כי הוא נעלם. "לא היו מים. שאלתי את עצמי, מה לעזאזל הולך כאן?", אמר אחד מהם.

"אם מישהו במקרה היה כאן כשהאגם שקע, סיכויי ההישרדות שלו הם אפס", אמר כבאי, שהצביע על כך שגם העצים לצד האגם שקעו יחד איתו. פקיד מחוזי אחר טען, כי לפני 70 שנה שקעו כמה בתים בנסיבות דומות.

עם זאת, הכפריים מדברים על הסברים על-טבעיים, לרבות השפעתם של כוחות אופל על האזור. צעירי הכפר אמרו, כי האגם הופיע בעת שלטונו של הצאר איוון האיום, במאה ה-16, ומאז היה "אפוף מסתורין אפל". "נהגנו לשחות באגם, אבל תמיד פחדנו מעומקו", אמרה נערה תושבת הכפר, "תמיד היו שמועות על האגם. למשל, נהגו לספר שבקרקעיתו שוכנת כנסייה".

לאחד מזקני הכפר היה הסבר אחר לאירוע. "חשבתי שהאמריקאים הגיעו לכאן", אמר בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully