וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אישום נגד מאיר עמאר והאחים סוואלמה

17.5.2005 / 10:14

"מעריב" פירסם הודעות טקסט ששלח המחזר לכאורה לבת הרב. הנער טוען בגירסתו: הוכתי ללא הרף, הרב לא נראה בביתו

בני משפחתו של הרב שלמה עמאר טוענים, כי הנער שחיזר אחר בתו של הרב שיקר לה כאשר הציג עצמו בפניה. ב"מעריב" פורסם היום חלק מגירסת משפחת עמאר, לפיה סיפר הנער לבת הרב כי הוא תלמיד חכם שיודע מסכתות רבות בגמרא בעל פה, וכי טען באוזניה שאביו הוא רב גדול.

בנוסף, התפרסמו היום מספר הודעות SMS ששלח לכאורה המחזר לאיילה עמאר. בין השאר כתב על אמה, אשת הרב מזל עמאר: "יימכשמה (יימח שמה – טעות הכתיב המקור). שתמות כבר. היא הפרעה של הדור הזה". עוד כתב: "אני שומר על הפה כדי לא לנבל אותו", וכן "תקחי כיסאות ותעיפי".

"אשת הרב ראתה אותי מדמם אך הגישה קפה ועוגות"

מנגד, מפרסם היום "ידיעות אחרונות" ראיון עם המחזר. לדבריו, התקשרה אליו מזל עמאר לפני חודשיים וביקשה שינתק את הקשר עם בתה. עמאר לא הזדהתה בשמה אלא הזדהתה כמטפלת. לטענת המחזר, התקשרה אליו בת הרב למחרת. עוד מספר המחזר, כי בעת חטיפתו התקשר מאיר עמאר לבית הוריו ושוחח עם אמו. בין היתר שמע אותו אומר: "עד שהם לא יהיו מתחת לאדמה, אנחנו לא נהיה רגועים".

הנער נחטף ביום שלישי שעבר בשעה רבע לאחת-עשרה בלילה. בשלוש וחצי לפנות בוקר, הוא מספר, הגיעו שני בחורים ערבים לחדר והחלו להכות אותו, תוך שהוא קשור בידיו עם חגורה. "חשבתי שאני הולך למות", מספר הנער, "באמצע המכות הם הושיבו אותי על ספה וגזרו לי את הפאות". בזמן שהוכה נשארה בת הרב ברכב ומדי פעם הוכנסה לחדר כדי לראות מה עושים למחזרה.

לאחר כשעה הוכנס הנער שוב לרכב והוסע לבית הרב. "כשהגענו לשם זרקו אותי על הרצפה", הוא מספר, "הייתי חבול ומדמם. אשת הרב ראתה אותי מדמם, אבל הגישה עוגות וקפה לערבים שהיכו אותי. אני זוכר שראיתי את הגלימות של הרב בסלון וכעסתי שאשתו לא מתערבת. לא ראיתי את הרב עצמו בבית". יש לציין, שדברים אלה סותרים פרסומים קודמים, לפיהם ראה הנער את הרב והטיח בו "אתה רב אתה?"

נציגי הפרקליטות ייפגשו על היועמ"ש בפרשה

היום ייפגשו נציגי הפרקליטות עם היועץ המשפטי לממשלה במטרה לקבוע סופית נגד מי מהמעורבים בפרשה יוגש כתב אישום. הפרקליטות מבקשת לקבל בו זמנית החלטות לגבי כל המקורבים, על מנת שכתבי האישום יוגשו במרוכז. ידוע כבר, כי כתבי אישום יוגשו היום נגד מאיר עמאר ונגד האחים אחמד ועבדאללה סוואלמה. השלושה יואשמו בסדרה של עבירות אלימות. עורכת דינם של האחים סוואלמה טוענת כי הם לא היו שותפים לחטיפה ולהתעללות.

עורכי דינו של מאיר, ששי גז ובני כץ, אמרו בשבוע שעבר כי "לא מדובר בחטיפה. הנער עלה מרצונו למכונית והאלימות לא תוכננה מראש. התיק הזה יצא מכל פרופורציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully