וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אנחנו על המפה

15.5.2005 / 17:12

הביקור של רוברט קראפט בירושלים הניב לא רק מגרש פוטבול חדש בישראל, אלא גם אופציה להיכנס לספר השיאים של גינס

הוצאת "גינס - ספר השיאים" תבדוק האם התקנת מגרש הפוטבול המהירה בעולם נעשתה בירושלים ע"י חברת "דשאטק". ההתקנה נעשתה סביב השעון במשך 5 ימים (במקום זמן רגיל המוערך בכחודש) ע"י צוות מתוגבר, כדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף שנוצר, לקראת חנוכת המגרש ע"י רוברט קראפט, הבעלים של הניו אינגלנד פטריוטס.

הרעיון לפנות לגינס עלה בעקבות מכתב התודה ששלחה משפחת קראפט לנציגיה בארץ ולחברת דשאטק, ובו היא מציינת, כי ראוי שהעובדה שהחברה הצליחה להתקין במהירות הרבה ביותר מגרש דשא ספורטיבי תונצח. בימים אלה ממש בודקים בהוצאה האם אכן מדובר בשיא עולמי שראוי להיכנס לספר.

הכל החל לפני כחודשיים, לקראת חנוכת מגרש הפוטבול על שם משפחת קראפט בירושלים. רוברט קראפט, תרם את 4 הדונמים של הדשא הסינטטי המיוחד. כחודש לפני החנוכה התברר כי הדשא שהוזמן מקנדה לא יגיע במועד, בגלל בעייה טכנית. הדשא הגיע שבוע לפני המועד ולעובדי דשאטק לא הייתה ברירה: הם נאלצו לבצע את ההתקנה, שאורכת בדרך כלל חודש ימים, ב-5 ימים בלבד. תהליך הנחת הדשא כלל: הנחת יריעות דשא על המשטח, תפירת היריעות אחת לשנייה, מתיחת היריעות לכל הכיוונים וקיבוען לשוליים, הרמת סיבי הדשא, סימון סימני הפוטבול על המגרש, תפירת לוגו, פיזור חומר מילוי על פני הדשא, החדרת חומר המילוי בין הסיבים ולבסוף פיצול הסיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully