וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות אחרונות בהחלט

14.5.2005 / 22:13

אבי נמני כבש צמד בניצחון 2:4 על מכבי פ"ת ורמז על הפרידה הצפויה מבית"ר: "אני מקווה להנות מהקהל עד סיום העונה"

אבי נמני, טל בנין וליאור אסולין, באחת ההצגות הטובות שלהם השנה, יכולים להשאיר מקום רק לדמיון של אוהדי בית"ר ירושלים. כמה שהם רצו לראות את המופע שנראה הערב בטדי, במיוחד במחצית הראשונה, בתדירות גבוהה יותר.

בית"ר ירושלים חגגה עם 2:4 על מכבי פ"ת, שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה. החגיגה הבית"רית החלה בדקה ה-18, עם השער הראשון של נמני. 4 דקות מאוחר יותר כבש ליאור אסולין בפנדל את השני. נמני עצמו השלים צמד בדקה ה-30. עומר גולן צימק ל-3:1 בדקה ה-59. אבי נמני הוסיף לערב המרשים שלו בישול לטל בנין, שכבש את השער היפה במשחק בדקה ה-67. עשר דקות מאוחר יותר, היה זה סטניסלב דוברובין שקבע את תוצאת המשחק.

מכבי פ"ת, שעלתה לשחק היום עם כמה מחליפים, ביניהם השוער יניב מזרחי, כבר הבטיחה עוד לפני המחזור הזה את המקום השני ומקום בגביע אופ"א בסיום העונה. בית"ר ירושלים תנסה לשמור על המקום הרביעי, שיוכל לתת לה מענק של 450 אלף ש"ח מההתאחדות.

יומן אירועים

דקה 18 - 0:1 לבית"ר ירושלים. כדור קרן לבית"ר, יניב מזרחי יוצא גרוע ואבי נמני נוגח מהערבוביה ומעלה את בית"ר ירושלים ליתרון.

דקה 22 - אלעד ז'אן תופס את אסולין ספק בתוך הרחבה - השופט מצביע על הנקודה הלבנה. ליאור אסולין בועט את הפנדל חזק ופנימה, 0:2 לבית"ר.

דקה 30 - 0:3 לבית"ר ירושלים. אבי נמני מפציץ מ-25 מטר וליניב מזרחי אין מענה.

דקה 37 - הזדמנות נוספת לבית"ר ירושלים. עופר טלקר מוריד כדור לברק יצחקי, שמכוון מהרחבה לחיבורים, אבל מוצא את הידיים של יניב מזרחי.

דקה 43 - הזדמנות גדולה למכבי פ"ת. עומר גולן באחד על אחד מול איציק קורנפיין, אבל שוער בית"ר ירושלים עוצר.

דקה 59 - מכבי פ"ת מצמקת ל-3:1. עומר גולן לא מצליח להשתלט על כדור חופשי, שמגיע אליו לתוך הרחבה. דוברובין עושה זה את ומחזיר לגולן, שכובש מקרוב.

דקה 67 - 1:4 לבית"ר ירושלים. עופר טלקר מתחיל את המהלך, מעביר את הכדור לנמני שנותן קטנה לטל בנין. בנין מפציץ מ-25 מטר את השער היפה במשחק.

דקה 72 - כדור חופשי למכבי פ"ת. איסמיעיל עמר בועט חזק מעל למשקוף.

דקה 77 - מכבי פ"ת מצמקת ל-4:2. איציק קורנפיין יוצא רע לכדור קרן וסטניסלב דוברובין נוגח מקרוב.

בית"ר י-ם: קורנפיין, טלקר (ששון, 79), בנטו (היידמן, 71), פריירה, אמסלם, קלדיירה, בנין, נמני, ברוכיאן, יצחקי (מליקסון, 65), אסולין.

מכבי פ"ת: מזרחי, עאמר, בן-יוסף, בנאי, ז'אן (פסר, 72), דוד, משיח, טועמה (אורי לוזון, 46), אודי, גולן, דוברובין.

אוחנה: "שישאר ככה עד סיום העונה"

מאמנה של בית"ר ירושלים אלי אוחנה, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": היה כדורגל טוב במחצית הראשונה, שיחקנו יוצא מן הכלל. הרפינו במחצית השניה, פ"ת שיחקה על הכבוד שלהם. כשמובילים 0:3 במחצית עושים דברים שלא עושים בתוצאה צמודה כמו שקרה. הרביעי שלנו הרגיע את העניינים. ניצחנו את הראשונה, היום את השניה, ואם ננצח את השלישית זה יהיה סיום טוב לעונה. אנחנו במקום הרביעי, ואני מקווה שנישאר שם עד סוף העונה".

גיא לוזון: "זו כמות ספיגה שאנחנו סופגים בחודשיים. כל מה שבית"ר בעטה נכנס. בחצי השני חזרנו לעצמנו. הניצחון מגיע לבית"ר. לכל שחקן שמשחק, הגיע. שחקנים עבדו קשה כל השנה, והצלחנו בזכות הספסל. אנחנו קבוצה גם בניצחון וגם בהפסדים. שחקנים קבלו את מקומם בזכות, אני לא עושה טובה לאף אחד".

אבי נמני: "כל הקבוצה שיחקה טוב מהרגע הראשון. מול יריב לא קל. חשוב שהקהל נהנה. אתן את המקסימום עד סוף העונה. אני אוהב את הקהל הזה מכל הלב, אני רוצה להנות ממנו עד הסוף. לכל מה שקורה אני מתייחס בצורה חיובית, ומנסה להנות מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully