וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורים ישביתו הלימודים בחיפה ביום ב'

13.5.2005 / 13:01

בפגישה עם עמיר פרץ טענו המורים, כי בגל הפיטורים הנוכחי יפוטרו 6,000 מורים. יו"ר ההסתדרות קרא לשרון להתערב במשבר

אירגוני המורים טוענים, כי ל-4,500 המורים שפיטר משרד החינוך יתווספו עוד כ-1,500 מורים שפיטרו הרשויות המקומיות ורשתות חינוך שונות. בפגישה שהתקיימה היום בבוקר בין יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, ויו"ר האגף לאיגוד מקצועי, עופר עיני, עם ראשי ארגוני המורים, יוסי וסרמן ורן ארז, סוכם כי יוקם צוות עבודה משותף להסתדרות ולארוני המורים בראשות עיני, ארז ווסרמן, לגיבוש דרכי פעולה משותפות למאבק נגד פיטורי המורים.

פרץ אף הודיע כי יפנה לראש הממשלה וידרוש ממנו למנוע את המהלך החד-צדדי של נתניהו ולבנת. פרץ אמר כי "זהו מהלך חד-צדדי ומסוכן שעלול להוות תקדים ולגרום לערעור יחסי העבודה במשק בכללותם. לכן על שרון להתערב אישית ובאופן מיידי".

בשבוע הבא יתחדשו פעולות המחאה המקומיות של המורים.
וסרמן הודיע, כי ביום שני יושבתו 15 בתי ספר בחיפה. בתגובה אמרו במשרד החינוך הישגי התלמידים הלכו והדרדרו השמים האחרונות ולכן יש צורך בשינוי יסודי. הם שבו וקראו למורים לשוב לשולחן הדיונים על דו"ח דברת, מה שימנע את פיוטרי המורים.

כתבת "הארץ", יולי חרומצ'נקו, מוסיפה:

הליכי השימוע למורים שפוטרו במחוז צפון במסגרת פיטורי 4,500 מורים החלו היום. השימועים יימשכו בשבוע הבא בכל המחוזות, ומורים המעוניינים בכך יופיעו בפני אנשי משרד החינוך במחוז ונציגי הסתדרות המורים. סמנכ"ל משרד החינוך לכוח אדם בהוראה, מנחם כהן, קרא למורים המפוטרים לנצל את זכותם לשימוע, בפרט כשמדובר במורים שהם מפרנסים יחידים, מורות בהריון, מורים ממשפחות שכולות ונפגעי פעולות איבה.

ראשי סניפים בהסתדרות המורים התלוננו, כי בשל לוח הזמנים הצפוף לא הספיקו לערוך פגישות אישיות עם המורים שייגשו לוועדות. "נילחם על כל מורה", אומרת יו"ר האגף המקצועי בהסתדרות המורים, פנינה ליכטנשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully