וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר 4 מתנחלים שנעצרו היום בבאר שבע

10.5.2005 / 23:27

כ-150 איש מחו על מעצר נריה אופן וניסו לפרוץ לדיון בעניינו. חלק מהמפגינים קראו לעבר השוטרים: "חבל שלא נרצחתם על ידי היטלר. נאצים, חלאות שכמותכם"

מעצרם של ארבעה מתנחלים בני 40-24, שהתפרעו היום ברחבת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, בעת דיון על מעצרו המינהלי של נריה אופן, הוארך עד יום שישי. שני קטינים, שנעצרו אף הם במהלך ההתפרעות, נשלחו למעצר בית. לעצורים מיוחסות עבירות של תקיפת שוטרים, הכשלת שוטר בתפקידו והתקהלות אסורה. מהמשטרה נמסר כי נגד העצורים יוגשו כתבי אישום תוך זמן קצר.

כ-150 מפגינים התגודדו הבוקר מול בית המשפט בעת הדיון בהארכת המעצר המינהלי של אופן, תושב יצהר. המפגינים, מרביתם קטינים בגילאי 10-17, היו מצויידים במשרוקיות, בהן הם שרקו במשך כל שעות הדיון מול פניהם של השוטרים שעמדו מחוץ לבית המשפט. חלק מהצעירים אף צעקו לעבר השוטרים: "חבל שלא נרצחתם על ידי היטלר. נאצים, חלאות שכמותכם". בנוסף, ניסו המפגינים לפרוץ לבית המשפט במטרה להפריע למהלך הדיונים.

במהלך העימותים בין המפגינים למשטרה היכה אחד המפגינים שוטר ואז החלו השוטרים להרביץ בחזרה למפגינים. בתמונות ששידר ערוץ 10 נראה שוטר בועט בצלעות מפגין שהשתולל ומפגינה אחרת קיבלה סטירה משוטרת. בתום העימות נפצעו שישה שוטרים באורח קל. כן נוקבו צמיגיהן של ארבע ניידות משטרה ונזק נגרם לניידת נוספת. בית המשפט הודיע כי הוא ימסור את עמדתו בנוגע למעצר המינהלי של אופן ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully