וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים הגיעו לחגיגות האליפות בכיכר רבין

9.5.2005 / 7:07

מכבי ת"א זכתה באליפות אירופה כשניצחה את טאו ויטוריה. הערב תיערך קבלת פנים לקבוצה בפארק הירקון. שרון התקשר לברך את גרשון

אלפי אוהדים הגיעו אמש לכיכר רבין בתל אביב, כדי לחגוג את זכייתה של קבוצת מכבי תל אביב בגביע היורוליג. הערב תיערך בפארק הירקון בעיר קבלת פנים חגיגית לשחקני הקבוצה. מכבי תל אביב זכתה בגביע, בגביע השני ברציפות של מכבי, והחמישי בתולדותיה, לאחר שניצחה במוסקבה את טאו ויטוריה בתוצאה 78:90.

במוסקבה חגגו עם השחקנים 6,000 האוהדים הישראלים שהגיעו ללוות את הקבוצה. הראשונים שקפצו עם שריקת הסיום על מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, היו נשיא המדינה, משה קצב, ורעייתו גילה; כשעל צווארם צעיף מכבי ת"א הם ברכו את גרשון, וקיבלו ממנו נשיקה מצלצלת.

גם ראש הממשלה מיהר להתקשר ולברך את גרשון, ואמר לו: "אני בטוח שגם בשנה הבאה תהיה לי הזכות לברך אותך ואת הקבוצה בניצחון. צריך להבטיח ששנינו נישאר באותם תפקידים". שרון הוסיף: "הייתם גדולים והבאתם גאווה לכולנו לקראת יום העצמאות".

גרשון השיב לראש הממשלה: "רגע, אריק, אני יודע שאתה ראש ממשלה טוב, אבל זה שאתה מנהל את המו"מ בשבילי... נצטרך לסכם את זה בארץ". גרשון הוסיף ואמר: "שיהיה יום עצמאות שמח לכל המדינה. אני מאד שמח שטלפנת אלינו. אני אוהב אותך". "גם אני אותך", השיב ראש הממשלה, שלא שם לב שגרשון כבר סיים את השיחה.

גרשון: אני רוצה לנוח מאימון

"זה משהו ענק. עשינו בעונה שעברה עונה גדולה", אמר בסיום המשחק גרשון לערוץ 1. "הלחץ שעברנו בשנה שעברה, רואים אותו עכשיו כשצסק"א סיימה פה רביעית... שיחקנו היום כדורסל רע מאוד, וניצחנו כי רצינו יותר ובגלל האמונה". פיני הודה לעוזריו ולא שכח גם להודות לעוד מישהו, שלו יש חלק גדול בזכייה לדעתו. "יש לי חלק בזה, אבל יש דבר אחד לומר: 'אין עוד מלבדו'. אני מודה לרבנים שהתפללו בשבילי".

פיני, שאוהב להשתעשע, לרמוז ולירות לכל מיני כיוונים, זרק: "מישהו במכבי הבטיח לי שאני לא אאמן עד סיום העונה ושאני לא אצטרך להגיע לאימון הבא. הבת שלי מסיימת טירונות השבוע. יש מי שיכול להחליף אותי". במסיבת העיתונאים, כשגרשון נלחץ אל הקיר, על ידי העיתונאים, הוא שפך מעט אור על תוכניותיו לעונה הבאה: "אני רוצה לנוח מאימון או להחליף אווירה".

שאראס, שהיה ללא ספק השחקן היעיל ביותר במשחק, נראה מאושר ושמח מתמיד: "הדבר הכי חשוב הוא שזה לאוהדים הצהובים במיוחד, שמשלמים הרבה כסף כדי לבוא לכאן, והפכו את מוסקבה לתל אביב. הזכייה הזו היא גם עבור דיון תומאס - עשינו את זה בשבילך בייבי, ואנחנו אוהבים אותך ואתה השראה בשבילנו. אני לא יכול לחכות לבוא לתל אביב ולשתות אתך".

מזרחי: "זו חבורה של לוחמים"

אנתוני פארקר לא היה בשיאו אמש, אבל עזר בנטל החזקת הכדור. כמו כולם, הוא דיבר הרבה על החיבור המיוחד שיש בשנתיים האחרונות במכבי. "תמי ובני אלונזו, אני אוהב אותך! זה התואר השלישי שלנו. מכבי זה ארגון כל כך טוב וכיפי - עשינו את זה עבור האוהדים ומוני פנאן. לא הלך לי היום, לא ניסיתי להיות אנוכי".

שמעון מזרחי, שראה כבר המון פיינל פורים, התרגש מחדש, ולא שכח לשלוח מסר ארצה, לקבוצות ליגת העל והמינהלת: "יש לי הרבה בלב, ואמרתי ביום שישי שראיתי 7000 חולצות צהובות, זה היה הניצחון הראשון. לנצח כאן גם את טאו וגם את פנא, ולקחת שני גביעים בלי תומאס - אין לזה תקדים. חבורה של לוחמים שנה שנייה ברציפות שהביאה אותנו להישגים האלה. ראית פה ארבע קבוצות עם ספסל שלא נגמר. אז כל אלה שמדברים על הגבלות טועים, מטעים ורוצים לפגוע בכדורסל ובהישגים שלנו באירופה". מוני פנאן, המנהל הנצחי, נראה נרגש במיוחד והקדיש את הזכייה לרופא הקבוצה, טדי פינקלשטיין, שהלך לעולמו במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully