וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות ל"טמפו": נהלו מו"מ על זכויות העובדים

5.5.2005 / 11:52

דורשת מחברת המשקאות להתנות את רכישתה על ידי היינקן בהסכם קיבוצי. טוענת: העובדים חוששים מהבאות ומצויים באי-ודאות

ההסתדרות דורשת מחברת המשקאות "טמפו" להיכנס למו"מ על זכויות העובדים בעקבות רכישתה הצפויה על ידי "היינקן". ההסתדרות תובעת אף התחייבות לפיה יכלל בהסכם הרכישה סעיף, לפיו כל עוד לא ייחתם הסכם קיבוצי לא יכנס ההסכם לתוקף.

עו"ד רענן שקדי, מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, שלח מכתב לשמואל שילוח, סמנכ"ל משאבי אנוש של חברת "טמפו", בו הוא תובע להיכנס למו"מ מיידי עם ההסתדרות על זכויות העובדים, לאור הרכישה הצפויה של חלק מהחברה על ידי חברת "היינקן". "ברור מאליו", כותב שקדי, "כי הרכישה עתידה להשפיע על זכויות העובדים ונציגותם. בשלב זה מצוי בידיהם מידע חלקי ביותר וכתוצאה מכך הם מצויים באי-ודאות וחששות כבדים מהבאות".

"נבקשכם לתאם עימנו מועדים לפגישות מו"מ לקראת חתימה על הסכם קיבוצי אשר יעניק, יעגן ויבטיח את זכויות העובדים ונציגותם לאחר ועקב הרכישה", מוסיף שקדי.

שקדי אף דורש מ"טמפו" לעגן בהסכם הרכישה עם "היינקן" את נושא החתימה על הסכם קיבוצי. "אבקשכם להעביר למשרדנו מכתב בו אתם מתחייבים כי בהסכם הרכישה יכלל סעיף לפיו חתימת ההסכם הקיבוצי תהיה תנאי מתלה לכניסתו לתוקף של הסכם הרכישה, כך שכל עוד לא התמלא התנאי המתלה- לא יכנס הסכם הרכישה לתוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully