וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר

3.5.2005 / 14:32

עומר בר נתן עוד צ'אנס לסרט שכל המבקרים אהבו לקטול וגילה שרק בשביל התוספות שווה לבדוק את ה-DVD המושקע הזה

כמעט בכל מקום על הפלנטה הזאת הסרט "אלכסנדר" לא רק שנכשל ובענק, אלא גם זכה לקיתונות של בוז והסתלבטוית לרוב. פרוייקט הענק של אוליבר סטון, זכה כמובן באוסקר הסרטים הגרועים של השנה, כאשר כוכביו מושפלים בכל לייט נייט אפשרי בארצות הברית.

האמת? די בצדק. אלכסנדר מוקדון לא שווה את השעתיים וחצי שתקדישו לו. ממש לא. זאת אומרת, אם יש לכם מערכת ביתית משובחת, מדובר בסרט הקלאסי להשוויץ עם הסראונד שלכם, אבל לא יותר מזה. אחרי הכל קרבות בזמן עתיק, עם אלפי ניצבים, רעש וצילצולים אולי ירשימו את האורחים שלכם שבאו לראות את המערכת החדשה, אבל מן הסתם יתבאסו מהסרט.

שורת הכוכבים והתקציב הענק לא הפריעו לקולין פארל לשחק רע מאד את אלכסנדר מוקדון, המצביא היווני הנודע שהוביל את האימפריה היוונית כבר בהיותו בן 25 וניהל יחסים מורכבים עם כל הסובבים אותו: אמו השתלטנית, אביו השנוא, חברו ההומוסקסואל ואשתו האהבלה משהו, כשברקע שמונה שנים שם מלחמות וכיבושים ברחבי הפלנטה. ויש גם את אנג'לינה ג'ולי כמובן בתפקיד המבוגרת המפתה. מבוגרת היא אולי לא, אבל מפתה כמו תמיד היא כן. אבל חוצמזה רוב הזמן היא שום דבר.

בקיצור אז למה בכל זאת לתת ל-DVD המושקע הזה צ'אנס? בעיקר בשל התוספות. מה שלא קיבלנו בבתי הקולנוע, טוב שקיבלנו פה. סרט בארוך מלא של שון סטון (מפתיע) מגולל את דרך עבודתו של אוליבר סטון, האיש מקבל תקציבי ענק מקברניטי הוליווד בתדירות ששחקני בני יהודה יוצאים לבלות במועדוני לילה. לפעמים הוא עושה עם זה משהו רציני, לפעמים כלום. כך או כך לראות אותו עובד זה בית ספר לקולנוע. כל מיני ואל קילמר שכבר עשו סרט אחד או שניים בחיים שלהם, יושבים ומסתכלים על הבוס שלהם וחסר שעוד דקה הם יוציאו מחברות ויתחילו לרשום כל מילה שיוצאת לבמאי הזקן והסטלן מהפה. הוא שם את הכוכבים שלו באמצע המדבר ומתייחס אליהם כמו אל טירונים בבסיס בדרום. תענוג לראות את האיש והמופרעות שלו משתלבים על רקע קאסט של אלפי אנשים. בית ספר לקולנוע, כבר אמרנו?

אז אם כבר לקחתם לעצמכם את הסרט הזה לשישבת ועשיתם לעצמכם ג'סטה ושרפתם חצי מהסופשבוע על האפוס ההיסטורי הלא משכנע הזה, אל תוותרו בשום פנים ואופן על התוספות, זאת כנראה הסיבה היחידה שהמפיצים של הסרט הזה, הוציאו אותו באריזה כל כך יפה ומושקעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully