וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו מין שוטרת

3.5.2005 / 14:19

שניה לפני שהיא חוזרת עם סרט ההמשך, יונתן ברקאי חזר לסנדרה בולוק בסיבוב הראשון שלה בתפקיד הדוגמנית/שוטרת

וורנר הום וידאו משחררים את המהדורה המיוחדת של 'איזה מין שוטרת' בסמיכות מושלמת ליציאת סרט ההמשך בקולנוע. לפני כמה שנים הסרט כבר יצא בוידאו וב-DVD, אבל לגרסה המיוחדת רקחו כמה תוספות שמופיעות לראשונה, אליהן נגיע בהמשך.

במשך חמש שנים חיכיתי ליום שהסרט 'איזה מין שוטרת' יגיע לידי. זה התפקיד שגרם לקציצה הגרמנית סנדרה בולוק קצת נחת, והביא את קנדיס ברגן (הידועה יותר כמרפי בראון) לדרגת דיווה. אחרי שצפיתי בסרט והתוספות אני לא יכול להגיד שחמש שנים של המתנה השתלמו יותר מדי, אבל יש כמה דברים ששווה לדבר עליהם, גם אחרי הצפייה ה- 68 שלי בסרט.

סנדי מגלמת את גרייסי הארט, סוכנת FBI המתחזה לאחת המתחרות בתחרות מלכת היופי של ארצות הברית, כדי לחשוף טרוריסט שרוצה לפגוע בבנות המתמודדות על הכתר. יחד איתה משחקים בנג'מין בראט (לשעבר מהסדרה 'חוק וסדר' ואקס של ג'וליה רוברטס), מייקל קיין (המגלם יועץ יופי הומו בצורה מבריקה) וכמובן – קנדיס ברגן, כמלכת יופי לשעבר המנהלת את התחרות.

קומדיות רומנטיות זה המצה והשוקולד של סנדרה בולוק, והיא עושה את התפקידים האלה בצורה מעולה. 'איזה מין שוטרת' תפור עליה כמו חזיית פוש אפ למאיה בוסקילה, והסרט מספק את הצחוקים והשטחיות במינון שמצפים לו, וזה אומר כמה שיותר. חוץ מזה, כמה פעמים יוצא לכם לראות את סנדי בביקיני ועקבים?

המהדורה המיוחדת של הסרט כוללת מספר נאה של תוספות, אבל כמנהג הוליווד, רובן לא ממש מעניינות. שני ערוצי פרשנות, אחד עם בולוק והמפיק בפועל של הסרט והשני עם הבמאי, 2 סרטונים על עשיית הסרט שבהם מחמיאים השחקנים אחד לשני, לבמאי, למעצבת התלבושות ולנערת המים, 3 סצנות שנמחקו מהסרט עם פרשנות בתחילתן על הסיבה שבגללה הן לא הופיעו בסרט וכמובן סרטון על 'איזה מין שוטרת 2 – חמושה ומהממת' שעכשיו במקרה מציג בקולנוע. מסחטת הכסף עובדת שעות נוספות.

התוספת שכן תופסת היא חידון בהנחיית וויליאם שטנר הבודק אם יש לך את מה שדרוש כדי להיות מלכת יופי. הצופה התמים נדרש לעבור תחקיר בטחוני הכולל 20 שאלות שתמיד שומעים בהקשרים של תחרויות יופי (עליהן תמיד אפשר לענות ב 'אני רוצה שלום עולמי' ו- 'זה שאני יפה לא אומר שאין לי שכל'), כשבסוף קפטן קירק נותן את האנליזה שלו לגבי הסיכוי שלך להיבחר למלכת היופי הבאה. לי, אגב, מגיע לזכות למרות שאני מאוד חכם ולא זקוק לכתר לאישור על היופי שלי. אבל! אני נחמד מדי ולכן לא אזכה כי תמיד תהיה מתמודדת רעה שתשכב עם השופטים ותקבל את הכתר במקומי.


אני הייתי דורש מערוץ 10 להעביר את 'הדוגמניות' את המבחן הזה. נראה למי באמת מגיע ולזכות ומי תהיה מוכנה לשכב עם מיקי בוגנים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully