וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: נעלתי נעליים גבוהות בקריה בשל הנחשים

2.5.2005 / 7:30

הרמטכ"ל היוצא עקץ שוב את שר הביטחון, כשאמר בטקס פרידה מהצנחנים: הבנתי שהאויב יכול להופיע גם מאחורי גבי

הרמטכ"ל היוצא, רא"ל משה יעלון, התבטא אתמול שוב בעקיפין בנושא הנסיבות שהובילו לפרישתו. "כאשר שאלו אותי למה אני מסתובב עם נעליים גבוהות בקריה, אמרתי שזה בגלל הנחשים שיש שם", אמר יעלון, "אבל זה לא בילבל אותי". כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות".

את הדברים אמר אתמול יעלון בטקס פרידה מוותיקי הצנחנים, שנערך בבית הצנחן ברמת גן. בטקס השתתפו מפקדים בכירים בצנחנים, בעבר ובהווה. בין השאר נכחו באירוע אלוף (מיל') עמוס ירון, רא"ל (מיל') אמנון ליפקין-שחק ואלוף (מיל') יצחק איתן, כמו גם האלופים המכהנים בני גנץ, ישראל זיו וגבי אשכנזי. שר הביטחון, שאול מופז, לא נכח כצפוי בטקס והיווה את מושא עקיצותיו המרומזות של יעלון. "עד שלב מסוים חשבתי שאני תמיד מחפש את האויב מלפנים, 180 מעלות - ומאחוריך הכל פתוח. בשלב מסוים הבנתי, שצריך להסתכל גם 360 מעלות מסביב", אמר יעלון בנאומו.

"זה לא שאני נאיבי, אבל אני מתעקש ללכת בדרכי שלי וגם במציאות מורכבת אמשיך ללכת בדרך הזו", אמר יעלון, "אפשר להתפרע, להשתולל, להיות מניפולטור, ספקולטור וקומבינטור. אבל אני מעדיף לעשות מלחמה בתחבולות מול האויב - ולא מול רעיי. אני בטוח שבסוף האמת תורה דרכה ותנצח. אני מתבונן קדימה לעבר העתיד, ולא אל העבר".

"מאוד כאבה לנו הדרך שבה העניין קרה", אמר אתמול אל"מ (מיל') רמי סליקטר, ממארגני אירוע הפרידה, בהתייחס לאופן הדחתו של יעלון, והוסיף כי "אנחנו לא בעמדה של הבעת דעה בנושא. באנו כדי להיפרד ממפקד וחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully