וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אנשים נתקעו על הגלגל הענק בסופרלנד

28.4.2005 / 8:39

הפסקת חשמל שיתקה אתמול לכחצי שעה את פעולת רכבת ההרים, הגלגל הענק והרכבל בפארק. המבקרים הזועמים תקפו מאבטחים ובזזו חנות

עשרות אנשים נתקעו על הגלגל הענק ב"סופרלנד" בראשון לציון, כשהם קשורים למושבים עם הראש כלפי מטה. המקרה אירע אתמול בסביבות השעה 19:00 בערב, בשל הפסקת חשמל. גם יושבי הרכבל ורכבת ההרים נותרו לכודים במתקן. רק לאחר כמחצית השעה שב החשמל ועשרות המבלים ירדו מהמתקנים. "שני הילדים, אשתי ואני היינו תקועים למעלה ברכבל, ולא היה מי שיציל אותנו משם", סיפר אחד מהמבקרים בפארק, סמי צאלון, ל"ידיעות אחרונות".

מיד לאחר החילוץ, זעמו באי הפארק על שאיש מהנהלת המקום לא בא לשוחח עמם, לאחר ששילמו ממיטב כספם על הביקור באתר. "כ-300 אנשים התנפלו על המשרדים, צעקו ודחפו", סיפר אחד השוטרים שנכח במקום. "התחילו מכות עם המאבטחים, אנשים בזזו את חנות הצעצועים מרוב עצבים. זו הייתה מהומת אלוהים". כוחות משטרה מתוגברים נקראו למקום כדי להשיב את הסדר. אדם אחד עוכב לחקירה.

"ניסינו להרגיע את הרוחות", אמר מנכ"ל הפארק, אבי משולם, "אבל לא היה כבר עם מי לדבר. מאבטחי הפארק שניסו למנוע מהמבלים להיכנס למשרדים הותקפו ושניים מהם נפצעו מאגרופים בפנים". המבקרים בסופרלנד קיבלו בסופה של המהומה כניסה חופשית לביקור עתידי. אולם ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי חלק מהם הבטיחו לא לבקר שוב במקום לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully