וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור: התפללתי לאלוהים שלא אבחר

25.4.2005 / 18:13

בנדיקטוס ה-16 סיפר לעולי רגל ממולדתו שהוא קיווה לבלות את שנותיו האחרונות בשלווה, אבל "מסתבר שהוא לא הקשיב לי הפעם"

האפיפיור בנדיקטוס ה-16 טוען שהתפלל לאלוהים בבקשה שלא ייבחר לאפיפיור, אולם "מסתבר שהפעם הו לא הקשיב לי". בנדיקטוס אמר את הדברים, שצוטטו על ידי סוכנות הידיעות AP, בקבלת פנים שערך לקבוצה של צליינים גרמנים, שהתלהבו מן המפגש עם האפיפיור הגרמני הראשון זה קרוב לאלף שנים.

בנדיקטוס לחץ את ידי הצליינים בחיוך ובירך ילד שהוצג לפניו לפני שתפס את מקומו באולם קבלת הפנים והחל לנאום. בנדיקטוס, שדיבר בשפת אמו, סיפר לקהל כי בקונקלאבה, מועצת הקרדינלים שבחרה בו לתפקידו, כשהתברר שהוא זוכה ליותר ויותר קולות, העביר לו אחד הקרדינלים פתק ובו הזכיר לו שהוא נוהג לכלול בדרשותיו את הסיפור על ישו, שאמר לחסידו פטרוס הקדוש, ללכת אחריו גם אם אינו רוצה בכך.

בנדיקטוס בן ה-78, ששמו האמיתי הוא יוזף רצינגר, אמר שקיווה לבלות את שנותיו האחרונות בחיים שקטים ושלווים. "בשלב מסוים התפללתי לאלוהים "בבקשה, אל תעשה לי את זה", נזכר. "אולם מסתבר שהפעם הוא לא הקשיב לי".

בנדיקטוס נבחר לתפקיד לפני שבוע, ב-19 באפריל, לאחר ארבעה סיבובי הצבעה – אחת הבחירות המהירות זה מאה שנה. הוא נכנס לקונקלאבה כמועמד מוביל, אולם פרשנים רבים סברו שבגילו, הוא מבוגר מכדי להיבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully